فربد زاوه آسمانی شد

فربد زاوه آسمانی شد

فربد زاوه، کارشناس مطرح صنعت خودرو، در سن ۴۵ سالگی پس از تحمل مدتی بیماری دار فانی را وداع گفت و درگذشت. زاوه از جمله کارشناسان صنعت خودرو به حساب می آمد که همیشه با رویکردی انتقادی در مسیر مصالح مردم قرار داشت.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

فربد زاوه متولد سال ۱۳۵۶ بود و در سال های حیات خود به عنوان فردی مبتکر و با ایده با مجموعه های ایران خودرو دیزل، آلفارومئو، ام جی و… فعالیت داشت. او در کنار فعالیت تخصصی در صنعت خودرو، همیشه به عنوان یک نویسنده در بسیاری از رسانه های خودرویی قلم زده است و از سویی دیگر در قامت یک کارشناس به انتقاد سازنده از صنعت خودرو می پرداخت.

چندی پیش زاوه بر اثر سکته مغزی به کما رفت و در نهایت در سن ۴۵ سالگی، صبح ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ دار فانی را وداع گفت. با اعلام خبر درگذشت وی، بار دیگر ثابت شد که این کارشناس صنعت خودرو تا چه حد در میان فعالان صنعت خودرو، مخاطبان رسانه های خودرویی و خبرنگاران محبوب بوده است.

مراسم خاکسپاری فربد زاوه در زادگاهش، رشت، برگزار می شود. پایگاه خبری اسب بخار درگذشت فربد زاوه را به خانواده محترم وی، دوستان و علاقه مندان به صنعت خودرو تسلیت می گوید. قطعاً نام او در ذهن ما زنده است و یاد او را گرامی خواهیم داشت.

۴.۷ امتیاز از ۴۱ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.