DS 9 بدون پوشش استتاری در چین شکار شد

DS 9 بدون پوشش استتاری در چین شکار شد
در روزهای گذشته عکس های جدیدی از “DS 9” با پوشش مخصوص دیده شد. با این وجود، دیگر نیاز نیست برای دیدن خودروی جدید DS بدون پوشش مخصوص انتظار بکشیم. به تازگی عکس های جدیدی از DS 9 مخصوص بازار چین، بدون پوشش استتاری به بیرون درز پیدا کرده است.
DS 9 بدون پوشش استتاری در چین شکار شد
پتنت منتشرشده از سوی وزرات صنعت و فن آوری اطلاعات چین نیز نام این خودرو را فاش کرده است. پیش تر به نظر می رسید نام DS 8 برای این خودرو درنظر گرفته شده باشد، اما اکنون نام محصول جدید DS به DS 9 تغییر یافته است. طراحی بدنه با عکس های منتشرشده در ابتدای سال ۲۰۱۹ مطابقت دارد.
جلوپنجره شش گوشه و چراغ های LED کشیده در جلو و عقب، نشان از یکسان بودن پلت فرم این خودرو با پژو ۵۰۸ L دارد. در قسمت های مختلفی همچون دور جلوپنجره، زیر چراغ ها و قسمت پایین سپر، با زه های کرومی مزین شده است. ظاهر چراغ های روشنایی روز LED نیز به DS 3 کراس بک شباهت دارد.
DS 9 بدون پوشش استتاری در چین شکار شد
DS 9 همانند پژو ۵۰۸، با طراحی فست بک پنج دَر عرضه می شود. DS 9 در کشور چین توسط گروه «چانگان – PSA» و در پلت فرم EMP2 خودروساز فرانسوی تولید می شود. با بهره مندی از ۴۹۳۳ میلی متر طول، ۱۸۵۵ میلی متر عرض و ۱۴۶۸ میلی متر ارتفاع، DS 9 از پژو ۵۰۸ L ابعاد بزرگ تری دارد. فاصله طولی بین محورها نیز به ۲۸۹۵ میلی متر می رسد. این خودرو در نمایشگاه خودروی گوانگجو در دسامبر ۲۰۱۹ معرفی می شود.
DS 9 بدون پوشش استتاری در چین شکار شد
هنگام معرفی، یک پیشرانه ۱.۶ لیتری توربو ۲۰۰ اسب بخاری و پیشرانه ۱.۶ لیتری هیبریدی با یک موتور الکتریکی برای خودرو درنظر گرفته می شود. احتمالاً پیشرانه هیبریدی DS 9، با پژو ۵۰۸ L با ۲۲۳ اسب بخار قدرت یکسان خواهد بود. مدل ۴۵ THP بنزینی دارای بیشینه سرعت ۲۳۶ کیلومتر بر ساعت خواهد بود، درحالی که بیشینه سرعت مدل پلاگین هیبریدی به ۲۴۰ کیلومتر بر ساعت خواهد رسید.
پایگاه خبری اسب بخار
نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی
منبع: Carscoops

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.