مشتریان کوپا T210 ریگان خودرو و چالش جدید !

مشتریان کوپا T210 ریگان خودرو
مشتریان کوپا T210 ریگان خودرو

تنها پس از یک ماه از انتصاب مهدی خطیبی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت ریگان خودرو ، شاهد هستیم که این فرد استعفای خود اعلام کرده است. در متن استعفای خطیبی مطالبی عنوان شده که گویا قرار است همچنان ماجرای مشتریان کوپا T210 و ریگان خودرو ادامه داشته باشد.

مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار ، روز گذشته پایگاه خبری خودرونویس خبر استعفای مهدی خطیبی از سمت خود را اعلام کرد. خطیبی که در سال های فعالیتش، سابقه کار را در صنایع خودرویی مختلف داشته است، حال وضعیت ریگان خودرو را ناامیدکننده عنوان می کند و از ادامه کار با این شرکت خصوصی کناره گیری می نماید. در متن استعفای مدیرعامل ریگان خودرو آمده است که همچنان مشکلات مالی، عدم شماره گذاری خودروها، عدم ترخیص قطعات خودرو و… ادامه دارد و در کوتاه مدت نمی توان تا چالش های این شرکت خودروساز را بر طرف نمود.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

کناره گیری مهدی خطیبی در شرایطی رخ داده که چند روز قبل یکی از مدیران ریگان خودرو در گفت و گو با خبرنگار اسب بخار، وضعیت این شرکت را رو به بهبود عنوان کرده بود. به گفته این مدیر قرار است تا ریگان خودرو در آینده نزدیک به تعهدات مشتریان کوپا T210 پاسخ دهد. حال با استعفای مدیرعامل این شرکت، تا حدی تحلیل ها از آینده ریگان خودرو تغییر کرده است و برخی از کارشناسان این اتفاق ها را به ضرر مشتریان می دانند.

متن استعفای مهدی خطیبی از سمت مدیرعاملی شرکت ریگان خودرو به شرح زیر است:

اعضا محترم هیات مدیره شرکت ریگان خودرو
با سلام و احترام
عطف به مذاکره مورخ ۹۹/۱۱/۲۹ ،بدینوسیله یا توجه به نظر رییس محترم هیات مدیره ،استعفا خود را از مدیریت عاملی شرکت ریگان خودرو اعلام میدارم.
همانگونه که مستحضرید مشکلات متعدد شرکت اعم از عدم شماره گذاری خودروها به دلایل مختلف ،عدم امکان خروج خودروها از گمرگ بم،مشکلات مالی و …کار را به جایی رسانده که هر گونه اقدامی نیازمند گذشت زمان،صبر و حمایت و کمک مراجع قضایی و امنیتی و ذیمدخل هست.
اعتراض و تجمعات خشونت بار مکرر و تهدید ها و ضرب و شتم و فحاشی به مدیران و خانواده و…چیزی نیست که به هیچ عنوان مورد پذیرش هر انسان ازاد اندیش و سلیمی باشد.
بهر صورت بنده امده بودم کار کنم و خودرو تولید شود و تحویل شود.
با توجه به شرایط موجود که خلاصه ای از ان فوقا اشاره شد ،نه امکانش هست و نه من حاضرم به هر قیمتی کار کنم.
اخلاق،پاکی،صداقت و شفافیت همیشه سرلوحه زندگی و کارم بوده است.
امید وارم خدای متعال به حق اهل بیت عصمت و طهارت بهترین و بیشترین گشایش ها را ایجاد نماید.
برای همه شما و همه پرسنل ریگان خودرو ارزوی سلامتی و بهروزی دارم.
مهدی خطیبی
۳۰/۱۱/۱۳۹۹

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.