آغاز خدمات پس از فروش محصولات تولیدی سروش دیزل مبنا از خط تولید

یواز پیکاپ سروش دیزل مبنا
یواز پیکاپ سروش دیزل مبنا

به گفته سرپرست واحد خدمات پس از فروش سروش دیزل مبنا، خدمات پس از فروش دو محصول یواز این شرکت با تاکید بر کیفیت  از خط تولید آغاز می شود.

مدیران 777 مدیران 777

به گزارش اسب بخار، طی مدت اخیر سروش دیزل مبنا با دو محصول کراس اور و پیکاپ یواز و محصولات تجاری هیوندای موتور به عنوان تنها فعال غیر چینی حاضر دربازار خودرو توانسته است جایگاه مناسبی کسب کند و با فروش و استقبال خوبی نیز همراه شود.اما خدمات پس از فروش وتامین قطعات مورد نیاز همواره یکی از اصلی ترین دغدغه خریداران بوده است. این واحد همچنین درباره اینکه این شرکت چگونه توانسته است این دغدغه را برطرف کندبه پایگاه خبری اسب بخار می گوید:خدمات پس از فروش مناسب و ناب فلسفه اصلی سروش دیزل مبنا است و این عقیده وجود دارد که فروش بعدی با خدمات پس از فروش انجام می شود. بنابراین ارائه خدمات پس از فروش از خط تولید و با ارائه محصولات با کیفیت آغاز می شود.در واقع ارائه خدمات بعد از فروش بهینه و به موقع از یک سو باعث وفاداری مشتریان و تکرار خرید شده و از سوی دیگر باعث خشنودی و خرسندی مشتریان نیز خواهد شد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

سفارش گذاری قطعات همزمان با تولید

به همین علت و  با توجه به استراتژی کسب و کار شرکت ، اهداف و رسالت تعیین شده، شرکت سروش دیزل مبنا قبل از خرید اقلام منفصله تولید، نسبت به خرید قطعات یدکی،  ابزار و تجهیزات مخصوص مورد نیاز خدمات بعداز فروش اقدام می نماید.در این راستا این شرکت در چندین مرحله خرید مکفی از قطعات یدکی خودروهای تولیدی خود را انجام داده است. این قطعات در انبار تعمیرگاه مرکزی شرکت به اندازه کافی وجود دارد .همچنین به تمام شبکه نمایندگی ها در سراسر کشور نیز توزیع شده است.بنابراین در این زمینه هیچ گونه مشکل ودغدغه ای وجود ندارد و در صورت نیاز با کمترین زمان و بهترین کیفیت خدمات مورد نیاز ارائه می شود.

ارتباط مستمر وآنلاین سروش دیزل با مشتریان

سرپرست خدمات پس از فروش سروش دیزل مبنا درخصوص اینکه مشتریان چگونه با نحوه گرفتن خدمات پس از فروش شرکت آشنا می شوند نیز می گوید: همانطور که اشاره شد در وهله اول خدمات پس از فروش از خط تولید و ارائه محصولات با کیفیت آغاز می شود. بعد از آن نیز هنگام خرید با ارائه دفترچه های تعمیر و نگهداری خودرو، دفترچه های گارانتی و آموزشی ، خدمات بعد از فروش شرکت قبل از تحویل خودرو آغاز می شود. ضمن اینکه با ثبت شماره شاسی خودرو در سیستم SEVEN ، شبکه خدمات بعد از فروش به طور سیستماتیک و آنلاین آماده ارائه خدمات به خودروهای فروخته شده می شود. ضمنا واحد CRM شرکت پس از تحویل خودرو به صورت مستمر با خریداران در تماس است و پیشنهادات و شکایت های آنهارا در سیستم ثبت و تاحصول نتیجه پیگیری می کند.

۲ سال یا ۶۰ هزار کیلومتر؛گارانتی

همچنین در ادامه در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه طی سال های اخیر خدمات پس از فروش به یکی از اصلی ترین ابزار شرکت ها برای جذب مشتری و افزایش سهم بازار تبدیل شده است. این شرکت تولیدی چه خدمات پس از فروشی دارد که مشتری برای خرید این محصول ترغیب شوند؟می افزاید: نکته اول ارائه خدمات سراسری واستاندارد شرکت با کیفیت و قیمت مناسب است . در کنار آن کلیه قطعات بمدت ۲ سال یا ۶۰ هزار کیلومتر نیز شامل گارانتی می شوند.

هر استان ۳ نمایندگی خدمات پس از فروش

وی در ادامه با اشاره به افزایش فروش محصول و اینکه آیا بر تعداد مراکز خدمات پس از فروش افزوده شده است؟توضیح می دهد:با توجه به برنامه ریزی های انجام شده برای توسعه شبکه خدمات پس از فروش  وجود حداقل ۳ نمایندگی در هر استان در دستور کار قرار دارد که به سرعت نیز در حال پیگیری و انجام است .در عین حال با توجه به نرخ افزایش فروش و توسعه نفوذ خودروهای تولیدی ،این شبکه متعاقبا گسترش می یابد.ضمن اینکه واحد امدادخودرو شرکت به صورت کامل در سراسر کشور آماده خدمت رسانی به مشتریان هستند.

خدمات پس فروش سروش دیزل مبنا درباره اینکه تاکنون کدام شهرها به این شبکه خدمات پس از فروش این شرکت افزوده شده اند؟ تصریح می کند:کلیه استانهای کشور در حال حاضر تحت پوشش شبکه خدمات بعد از فروش قرار دارند .به تازگی نیز شهرهای زنجان، کاشان ، شاهرود، سمنان، گرگان ، رودسر، زاهدان ،تبریز، رشت،عسلویه و ارومیه به شبکه افزوده شده اند.

ارائه خدمات با نصف قیمت مصوب

همچنین در ادامه در خصوص اینکه با توجه به تحریم ها ، افزایش قیمت قطعات وبالارفتن هزینه نگه داری خودرو، سروش دیزل مبنا چگونه این مساله را مدیریت کرده است تا به مصرف کننده فشار مالی زیادی وارد نشود و در عین حال باعث متضرر شدن شرکت نشود؟ نیز تاکید می کند: کیفیت خودروهای تولیدی بسیار بالا و استهلاک آن بسیار پایین است. در همین حال با عنایت به برنامه های آموزشی مستمر و آنلاین به مشتریان جهت چگونگی سرویس نگهداری و بهره برداری از خودرو و همچنین یادآوری هوشمند جهت انجام سرویس  بموقع طبق جداول مندرج در دفترچه گارانتی، هزینه های مرتبط به نحو قابل چشمگیری کاهش پیداکرده است.

و  از سوی دیگر سروش دیزل مبنا با انجام مذاکرات متعدد با تولید و تامین کنندگان اصلی قطعات یدکی در خارج از کشور و اخذ قیمت مناسب و همچنین تهیه بخش زیادی از قطعات داخلی با کیفیت بالا از تولیدکنندگان، قیمت تمام شده قطعات را کاهش داده است .از سوی دیگر در شرایط فعلی نیز هزینه ارائه خدمات را حدود ۵۰درصد زیر قیمت های تعیین شده توسط اتحادیه های خدمات بعد از فروش انجام میدهد.

۱ امتیاز از ۱ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.