فروش دیگنیتی و فیدلیتی بهمن موتور ادامه دارد

فروش دیگنیتی و فیدلیتی بهمن موتور
فروش دیگنیتی و فیدلیتی بهمن موتور

در شرایطی که اکثر خودروسازان به خاطر موضوعات قیمت گذاری، عرضه فوری محصولاتشان را با قیمت قطعی متوقف کرده اند، گروه بهمن می خواهد تا روند فروش دیگنیتی و فیدلیتی را با شرایط قبلی ادامه دهد و برای همین دوشنبه مورخ ۱۵ آذر ۱۴۰۰ فروش فوری این محصولات را انجام می دهد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار ، در حال حاضر بسیاری از خودروسازان دولتی و خصوصی، به خاطر نامشخص بودن شرایط قیمت گذاری و مسائل اقتصادی عرضه فوری محصولات خود را متوقف کرده اند و بیشتر فروش هایشان با قیمت های غیرقطعی و تحویل های طولانی مدت است. تغییر نرخ ارز و احتمال افزایش تعرفه های گمرکی از جمله دلایلی است که بسیاری از خودروسازان بخش خصوصی از عرضه فوری دور کرده و همین مسئله سبب شده است تا به خاطر کاهش عرضه توسط این شرکت ها، قیمت محصولاتشان در بازار آزاد با رشد قابل توجهی همراه شوند.

حال در این بین شنیده ها حاکی از است که بهمن موتور می خواهد تا فروش فوری دیگنیتی و فیدلیتی را در هفته آتی برگزار کند. پیش از این مدیران ارشد گروه بهمن و شرکت بهمن موتور اعلام کرده بودند که این خودروساز خصوصی روند فروش فوری را برای محصولات خود در پیش می گیرد و صرفاً با توجه به تامین قطعات انجام شده، خودروهای تولیدی خود را در اختیار مشتریان قرار می دهد. از سویی به گفته مدیران این گروه خودروسازی، روند عرضه محصولات به صورت ماهانه ادامه خواهد داشت و حال می بینیم که قرار است تا در آذر ۱۴۰۰ هم دوباره فروش فوری دیگنیتی و فیدلیتی انجام شود.

با آغاز عرضه دیگنیتی پرایم و فیدلیتی پرایم از اوایل سال ۱۴۰۰ توسط گروه بهمن، شاهد هستیم که این خودروساز خصوصی رشد و ارتقا قابل توجهی در بخش های مختلف تجربه کرده اند. امروز گروه بهمن در بحث تیراژ تولید به مراتب در جایگاه بهتری نسبت به سال گذشته قرار دارد و از سویی با توجه به روند تحویل خودروها توانسته تا رضایتمندی بیشتری را از مشتریان خود در بحث فرایند فروش کسب کند. همچنین سبک جدید خدمات پس از فروش گروه بهمن سبب شده است تا جایگاه این خودروساز در موضوع رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش ارتقای قابل توجهی داشته باشد و از سویی ارزش افزوده به نسبت زیادی را نسبت به رقبا، برای خریداران خودروهایش فراهم کند.

گروه بهمن در سال جاری توانسته تا دیگنیتی پرایم را با ۵ ستاره کیفی طبق بررسی های ISQI تولید کند و تنها محصول خودروسازان خصوصی را در جمع ۵ ستاره های داخلی داشته باشد. همچنین رشد داخلی سازی انجام شده در خودروهایی مانند دیگنیتی پرایم و فیدلیتی پرایم نشان می دهد که امروز گروه بهمن سرعت بیشتری را در بومی سازی محصولات مونتاژی در پیش گرفته و در چند وقت اخیر، توانسته تا زودتر از برنامه ریزی انجام شده به داخلی سازی های مورد نظر برسد.

حال در کنار این ارتقاها، می بینیم که امروز گروه بهمن نظم به مراتب بهتری را در بحث عرضه خودرو دارد و به صورت ماهانه خودروهای خود را با شرایط فروش نقدی و تحویل فوری به دست خریداران می رساند. بدیهی است که در صورت ادامه دار بودن این سیاست، این خودروساز خصوصی می تواند تا بخش قابل توجهی از نوسان های قیمتی را در بازار آزاد کاهش دهد و از سویی سایر خودروسازان را به میدان رقابت بکشاند.

در پایان شنیده ها حاکی از آن است که بزودی گروه بهمن شرایط فروش فیدلیتی و دیگنیتی را برای آذر ۱۴۰۰ اعلام می کند و به احتمال زیاد در هفته آتی، دوباره فروش فوری و نقدی این خودروها را به صورت اینترنتی برگزار خواهد کرد.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.