همکاری مجدد گروه بهمن با مزدا و ایسوزو

همکاری مجدد مزدا و ایسوزو با گروه بهمن
همکاری مجدد مزدا و ایسوزو با گروه بهمن

صبح امروز شرایط بحرانی حاصل از کرونا موجب شد که نشست خبری گروه بهمن با موضوع عرضه دیگنیتی پرایم به صورت مجازی با حضور مدیران ارشد این گروه خودروسازی برگزار شود. در این برنامه اعلام شد که گروه بهمن با مزدا و ایسوزو همکاری مجدد خواهد داشت.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار ، مدیرعامل گروه بهمن با اشاره به فعالیت های این گروه در سال گذشته گفت: « در سال گذشته با تمام توان سعی در افزایش تولید و عرضه محصولات جدید داشتیم که توانستیم به آن چه خواستیم برسیم و تولید دیگنیتی و رونمایی از فیدلیتی بخشی از آن هستند ».
بیوک علیمرادلو اضافه کرد: « توسعه محصولات و افزایش تولید در سال ۹۹ از دستاوردهای گروه بهمن است. علی رغم اینکه در سال های گذشته به دلیل تحریم ها با کاهش تولید مواجه بودیم. اما در سال ۹۹ تلاش کردیم این کاهش تولید را جبران کنیم و در همین راستا محصولات جدیدی را به بازار عرضه کردیم که این مسیر در سال ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت. ضمن اینکه یک محصول سدان یا سواری جدید را در سال ۱۴۰۰ عرضه خواهیم کرد ».
وی تاکید کرد: « در گروه بهمن وجه تمایز در امور انجام شده از اهمیت زیادی برخوردار است. توسعه محصولات و انتخاب خودروهای گروه ما متمایز با خودروهای دیگر است و در سال ۱۴۰۰ نیز خودروهای دیگری را با همین تفکر به بازار عرضه خواهیم کرد. همچنین سال گذشته مرکز نمونه خدمات پس از فروش خود را در تعمیرگاه مرکزی که مرکز بسیار متمایزی است افتتاح کردیم و در ارائه این خدمات رقیبی نداریم ».

مدیرعامل گروه بهمن با اشاره به اینکه برنامه استراتژیک چند ساله ای را برای تحقق اهداف خود در نظر گرفتیم ادامه داد: « اما با توجه به شرایط فعلی کشور زمان دقیق دستیابی به آن مشخص نیست و در این مسیر شرکت هایی در کنار ما قرار خواهند گرفت. ضمن اینکه فعالیت هایی با برنامه قبلی در جهت توسعه محصولات انجام شده است ».
علیمرادلو همچنین در خصوص ادامه همکاری با شرکای خارجی افزود: « اگر تحریم ها برداشته شوند ما نیز خرسند خواهیم شد و با شرکای قدیمی خود که در راس آن ها مزدا و ایسوزو و همچنین هاوال و فاو است، ادامه همکاری خواهیم داد. نشان هایی مانند مزدا و ایسوزو در راس شرکای ما هستند که در حین تحریم نیز با آن ها مذاکراتی هم داشته ایم ».
وی در بخشش دیگری از سخنان خود به مشکلات تامین مواد اولیه اشاره کرد و ادامه داد: « در حال حاضر در همین ابتدای سال با تامین مواد اولیه تولید مانند فولاد مواجه هستیم و همچنان مشکل تامین مواد اولیه و تامین نهاده های تولید به جای خود باقی است. با این حال تمام تلاش خود را به کار می بریم تا بتوانیم بهترین محصولات را در اختیار مشتریان قرار دهیم ».
مدیرعامل گروه بهمن در پایان افزود: « گروه بهمن برنامه خوبی را برای توسعه محصولات خود در نظر گرفته و با تمام توان سعی می کنیم که این مجموعه خودروسازی همواره در جلب رضایت مشتریان در جایگاه نخست قرار بگیرد. لذا همه شرکت های ما بر اساس برنامه های خود افزایش تولید در سال ۹۹ را تجربه کردند ».

پیش از آغاز تحریم ها گروه بهمن برنامه داشت تا محصولاتی چون مزدا CX-5 را به بازار ایران بیاورد و از سویی همکاری خود را با ایسوزو در بحث خودروهای پیکاپ و کامیونت های سبک گسترش دهد. اما شروع تحریم ها سبب تعلیق این پروژه ها شد و بدیهی است که مدیران این خودروساز خصوصی به دنبال احیای همکاری خود با شرکای ژاپنی باشند. همچنین هاوال و فاو هم می خواستند تا در سال ۱۳۹۷ سبد محصولاتشان در ایران را به واسطه بهمن موتور گسترش دهند و خروج آمریکا از برجام، مانع ثبت چنین رخدادی شد.

علی طجوزی

پایگاه خبری اسب بخار

عکس ها: عرفان حمیدی / اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.