شرایط فروش کامیونت فورس اعلام شد

شرایط فروش کامیونت فورس در بورس کالا - بهمن 1401
شرایط فروش کامیونت فورس در بورس کالا – بهمن ۱۴۰۱

شرکت بهمن دیزل برنامه دارد تا کامیونت فورس را در دو ویژه اسفند ۱۴۰۱ در بورس کالا عرضه کند. آغاز عرضه این خودروهای کار و تجاری ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ خواهد بود و شرایط فروش کامیونت فورس توسط گروه بهمن اعلام شده است.

مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، بهمن فورس در نسخه های ۶ تن بدون کابین خواب و ۶ تن کابین خوابدار بدون کاربری عرضه می شود. بهمن دیزل تاریخ تحویل این سری عرضه کامیونت فورس را حداکثر ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ اعلام کرده است. خودروها با مدل سال ۱۴۰۲ و رنگ سفید به دست مشتریان می رسند. متقاضیان این طرح فروش می توانند تا روز قبل آغاز معالمه در بورس کالا، تقاضای خرید خود را به کارگزاری ها اعلام کنند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

در شرایط فروش کامیونت فورس ویژه اسفند ۱۴۰۱برای خرید کامیونت های فورس به پیش پرداخت ۳۰ درصدی نیاز است. پس از انجام معامله متقاضیان طی ۷ روز کاری می توانند ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده (بر اساس مبلغ نهایی معامله) و هزینه مازاد علی الحساب را از طریق وبسایت فروش گروه بهمن و بهمن دیزل پرداخت کنند.

نام خودروکاربریتعداد عرضهقیمت پایه (تومان)هزینه های مازاد علی الحساب (تومان)زمان عرضهزمان تحویل
فورس ۶ تن بدون کابین خوابندارد۸۵۸۹۲.۹۹۹.۹۸۷۶.۵۲۲.۰۰۰۱۴۰۱/۱۲/۱۵۱۴۰۲/۰۳/۳۱
فورس ۶ تن کابین خوابدارندارد۲۵۰۹۲۹.۹۹۹.۹۷۴۶.۵۲۲.۰۰۰۱۴۰۱/۱۲/۱۵۱۴۰۲/۰۳/۳۱

آرشیو شرایط فروش کامیونت فورس

۱۹ بهمن ۱۴۰۱ (منقضی شده)

شرکت بهمن دیزل برنامه دارد تا کامیونت فورس را در نسخه های مختلف ویژه بهمن ۱۴۰۱ در بورس کالا عرضه کند. آغاز عرضه این خودروهای کار و تجاری ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ خواهد بود و شرایط فروش کامیونت فورس توسط گروه بهمن اعلام شده است.

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، بهمن فورس در نسخه های ۶ تن بدون کابین خواب، ۶ تن کابین خوابدار و ۸.۵ تن کابین خوابدار و با شرایط مختلف کاربری عرضه می شود. نکته مهم این است که قیمت کاربری پس از معامله نهایی به قیمت خودروها اضافه می شود. بهمن دیزل تاریخ تحویل این سری عرضه کامیونت فورس را حداکثر ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ اعلام کرده است. خودروها با مدل سال ۱۴۰۲ و رنگ سفید به دست مشتریان می رسند. متقاضیان این طرح فروش می توانند تا روز قبل آغاز معالمه در بورس کالا، تقاضای خرید خود را به کارگزاری ها اعلام کنند.

در شرایط فروش کامیونت فورس ویژه بهمن ۱۴۰۱برای خرید کامیونت های فورس به پیش پرداخت ۳۰ درصدی نیاز است. پس از انجام معامله متقاضیان طی ۷ روز کاری می توانند ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده (بر اساس مبلغ نهایی معامله) و هزینه مازاد علی الحساب را از طریق وبسایت فروش گروه بهمن و بهمن دیزل پرداخت کنند.

نام خودروکاربریتعداد عرضهقیمت پایه (تومان)هزینه های مازاد علی الحساب (تومان)زمان عرضهزمان تحویل
فورس ۶ تن بدون کابین خوابندارد۷۰۸۹۲.۹۹۹.۹۸۷۶.۵۲۲.۶۹۴۱۴۰۱/۱۱/۲۴۱۴۰۲/۰۲/۲۳
فورس ۶ تن کابین خوابداردارد۱۵۰۹۲۹.۹۹۹.۹۷۴۶.۵۲۲.۶۹۴۱۴۰۱/۱۱/۲۴۱۴۰۲/۰۳/۱۵
فورس ۶ تن کابین خوابدارندارد۱۵۰۹۲۹.۹۹۹.۹۷۴۶.۵۲۲.۶۹۴۱۴۰۱/۱۱/۲۴۱۴۰۲/۰۲/۲۳
فورس ۸.۵ تن کابین خوابداردارد۸۰۹۸۲.۹۹۹.۹۶۱۷.۸۴۱.۳۲۷۱۴۰۱/۱۱/۲۴۱۴۰۲/۰۳/۱۵

با عضویت در کانال تلگرام اسب بخار از جدیدترین اخبار روز خودرو مطلع شوید

۳.۶ امتیاز از ۱۴ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.