اسب بخار دو تندیس چهارمین دوره خبرنگاران برتر حوزه خودرو را دریافت کرد

اسب بخار دو تندیس چهارمین دوره خبرنگاران برتر حوزه خودرو را دریافت کرد
اسب بخار دو تندیس چهارمین دوره خبرنگاران برتر حوزه خودرو را دریافت کرد

هجدهم آبان ۱۴۰۰، هم زمان با گرامیداشت روز ملی کیفیت، نتایج چهارمین دوره انتخاب خبرنگاران برتر حوزه خودرو و صنایع وابسته اعلام شد. در این مراسم که با تلاش پایگاه خبری صنعت نویس و شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ( ISQI ) برگزار شده بود، دو تندیس به رسانه اسب بخار اهدا گردید.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار به نقل از روابط عمومی ISQI ، اشکان گلپایگانی، مدیرعامل شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در ابتدای این همایش در سخنرانی خود بر نقش سرنوشت‌ساز رسانه‌ها در تکمیل حلقه‌ی ارتباط میان تولیدکنندگان و نهادهای ناظر کیفیت، تاکید کرد و گفت: نقش‌پذیری کیفیت حوزه خودرو به یک موضوع یا فرد خاص منحصر نمی‌شود، بلکه تمامی عوامل تاثیرگذار در این حوزه اعم از تامین‌کنندگان قطعات، تولیدکنندگان، شبکه‌های فروش و خدمات پس از فروش، سیاستگذار و قانون‌گذار، مشتریان، رسانه و حتی عوامل نظارتی مانند بازرسان کیفی، هرکدام نقش خود را در این حوزه ایفا می‌کنند و مجموعه پیچیده‌ای از مشکلات باعث شده است که در حال حاضر شاهد این سطح از کیفیت در کشور باشیم و اصلاح آن نیازمند یک مدل‌سازی و همیت همه‌جانبه است.

اسب بخار دو تندیس چهارمین دوره خبرنگاران برتر حوزه خودرو را دریافت کرد
اسب بخار دو تندیس چهارمین دوره خبرنگاران برتر حوزه خودرو را دریافت کرد

وی همچنین شفافیت موجود در حوزه کیفیت خودرو را یکی از محاسن این صنعت نسبت به سایر صنایع دانست و ادامه داد: مثال بازر این شفافیت برگزاری این گردهمایی و ارزیابی‌های سالانه خبرنگاران حوزه خودرو است که طی آن خود را ارزیابی و مقایسه می‌کنند و انگیزه‌یی در زمینه ارتقا کیفیت در خود ایجاد می‌کنند.
گلپایگانی در پایان سخنرانی خود این نظرسنجی و ارزیابی خبرنگاران برتر را ارزشمند دانست و درخصوص حمایت و همکاری در مدلسازی علمی‌تر این ارزیابی‌ها اعلام آمادگی کرد.
مراسم تقدیر و اعطای تندیس به خبرنگاران برگزیده در فرآیند چهارمین دوره نظرسنجی انتخاب خبرنگاران برتر حوزه خودرو و صنایع وابسته که به سال ۹۹ مربوط و توسط پایگاه خبری “صنعت‌نویس” اجرا می‌شود، یکی دیگر از برنامه‌های اصلی این همایش بود که طی آن از برترین خبرنگاران ادوار گذشته تقدیر شد و خبرنگاران برتر سال ۱۴۰۰-۱۳۹۹ نیز معرفی شدند.

در این نظرسنجی که مسئولان سابق و فعلی خودروسازی و قطعه‌سازی، کارشناسان حوزه خودرو، مسئولان ارتباطات شرکت‌ها و البته فعالان رسانه‌ای و خودرونویسان شرکت کردند خبرنگاران برتر دوره مذکور به شرح زیر معرفی شدند:

اول: امین آزاد – بیت ران
دوم: مرجان شهریاری – دنیای اقتصاد
سوم: محسن آل‌طه – خودرو بانک
چهارم: حسین دلاور – اسب بخار
پنجم: مشترکا الهام دانیالی از قطعه‌نیوز و حسین مزاریان از پرشین‌خودرو
ششم: محمدعلی دیانتی زاده – دنیای خودرو
هفتم: مشترکا عسل داداشلو از پادکست پیکان و میترا ممسنی از خودروکار

علی ابراهیمی به‌عنوان خبرنگار پیشکسوت و مهدی تفضلی از سایت اسب‌بخار نیز به عنوان خبرنگار برتر فنی‌نویس معرفی شدند.

اسب بخار دو تندیس چهارمین دوره خبرنگاران برتر حوزه خودرو را دریافت کرد
اسب بخار دو تندیس چهارمین دوره خبرنگاران برتر حوزه خودرو را دریافت کرد

گفتنی است علاوه بر اصحاب رسانه، نمایندگانی از شرکت‌های ایران خودرو، ایساکو، سایپا و هایپرکار نیز حضور داشتند و آقایان هاشم حکمه (رییس اداره اطلاع‌رسانی سایپا)، هادی سرهنگی (نماینده شرکت هایپرکار) و سعید تاجیک (قائم‌مقام مدیرعامل ISQI) از دیگر اشخاصی بودند که به ایراد سخنرانی در این همایش پرداختند.

به گزارش صنعت نویس، در نظرسنجی صورت گرفته اما بالغ بر ۱۰۰ نفر از مسئولان سابق و فعلی خودروسازی و قطعه سازی، کارشناسان حوزه خودرو، مسوولان ارتباطات شرکت ها و البته فعالان رسانه ای و خودرونویسان شرکت کردند که از جمله آنها می توان به “محمدرضا نجفی منش” رییس انجمن صنایع همگن قطعه سازی، “احمد نعمت بخش”، دبیر انجمن خودروسازان، “سعید مدنی”، مدیرعامل سابق سایپا، “اشکان گلپایگانی”، مدیرعامل شرکت ISQI، “سعید تاجیک”، قائم مقام شرکت ISQI، “علی دماوندی”، ارتباطات ایدرو، “مهدی دادفر” نایب رییس انجمن واردکنندگان خودرو، “احد میرزایی” مدیر ارتباطات یاران خودرو، “مجتبی نظری” مدیر ارتباطات گروه بهمن، “محمدرضا انواری”، مدیر ارتباطات پیشین ایران خودرو، “عقیل مصطفایی”، کارشناس و فعال خودرویی ،”حسن کریمی سنجری”، کارشناس خودرو، “فربد زاوه”، کارشناس خودرو، “هاشم حکمه” رئیس اداره اطلاع رسانی سایپا، “داوود نوروزبیگی” مسوول ارتباطات با رسانه های ایران خودرو، “رضا حسینی” مدیر ارتباطات پارس خودرو و “مرتضی مرادی” مدیر ارتباطات ایساکو اشاره کرد.
همچنین خانم ها مرجان شهریاری، نرگس رسولی، مهناز رستمی، مرجان اسلامی فر، سپیده شهرام، عسل داداش لو، سمانه برمخشاد، میترا ممسنی، زهرا حریری و آمنه هادیپور، به همراه آقایان سینا گیلانی، مزدک جمشیدی، حسین مزاریان، احمد بروغنی، بهنام وحیدی، میلاد علمی، محمد صالحی، علیرضا بهداد، امین آزاد، افشین خالدی، عباس مغاری، محمدمهدی تفضلی، مهدی زاهدی، امید آذرزمانی، محمد ملکدار، امیرحسین برخورداری، علی دیانتی، حسین دلاور، محسن آل طاها، بابک وفایی و علی ابراهیمی و برخی دیگر از فعالان رسانه ای در حوزه خودرو نیز در نظرسنجی انتخاب خبرنگاران برتر خودرویی کشور طی سال ۹۹ شرکت کردند.

اسب بخار با دو تندیس در چهارمین دوره انتخاب خبرنگاران برتر حوزه خودرو :

با توجه به نظرسنجی انجام شده از فعالان رسانه ای و کارشناسان صنعت خودرو، حسین دلاور در جایگاه خبرنگار و سردبیر پایگاه خبری اسب بخار تندیس رتبه چهارم این دوره را دریافت کرد و محمدمهدی تفضلی نیز در جایگاه مدیرمسئول و خبرنگار این رسانه، به عنوان خبرنگار برتر فنی‌نویس انتخاب شد و تندیس این بخش را به دست آورد. در بخش اصلی این نظرسنجی ۴۵ خبرنگار حضور داشتند و در قسمت خبرنگاران فنی نویس نیز، نام ۵ فعال رسانه ای به چشم می خورد.

به این ترتیب از میان ۹ تندیس چهارمین دوره انتخاب خبرنگاران برتر حوزه خودرو، پایگاه خبری اسب بخار توانست تا طی نظرسنجی برگزار شده، دو تندیس این رویداد را به خود اختصاص دهد.

مدیرمسئول و سردبیر پایگاه خبری اسب بخار ضمن تبریک به منتخبان این دوره و تشکر از همکاران رسانه ای، فعالان صنعت خودرو، مدیران ارشد و روابط عمومی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، همکاران فعال در پایگاه خبری صنعت نویس و مدیران مجموعه هایپرکار، قدردان زحمات سایر همکاران خود در مجموعه اسب بخار هستند و این تندیس های به یادماندی را حاصل تلاش دوستان فعال در این رسانه می دانند.

در پایان نیز پایگاه خبری اسب بخار از مخاطبان عزیز خود کمال تشکر را دارد که با حمایت هایشان، سبب بیشتر دیده شدن محتوای تولیدی خبرنگاران این رسانه شده اند.

محمدمهدی تفضلی

حسین دلاور

پایگاه خبری اسب بخار

آلبوم تصاویر: وبسایت شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.