حضور گسترده آرین دیزل و آرین پارس موتور در نمایشگاه خودرو تبریز

حضور گسترده آرین دیزل و آرین پارس موتور در نمایشگاه خودرو تبریز
حضور گسترده آرین دیزل و آرین پارس موتور در نمایشگاه خودرو تبریز

هفدهمین دوره نمایشگاه خودرو و قطعات وابسته تبریز قرار است از ۱۸ تا ۲۱ مهر ماه ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی این شهر برگزار شود و شرکت های آرین دیزل و آرین پارس موتور قصد دارند با سبد کامل محصولات خود در این رویداد خودرویی حاضر شوند.

مدیران 777 مدیران 777

نمایشگاه خودرو تبریز قرار است از ۱۸ تا ۲۱ مهر ماه ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی این شهر برگزار شود و شرکت های خودروسازی مختلفی در این رویداد حضور پیدا خواهند کرد. در این بین، طبق اعلام رسمی مسئولان دو شرکت آرین دیزل و آرین پارس موتور، این خودروسازان بخش خصوصی، با دستانی پر به نمایشگاه تبریز می آیند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

آرین دیزل

آرین دیزل در اکثر نمایشگاه های خودرویی اخیر، حضور بسیار پررنگ و گسترده ای داشته و همواره با تمامی محصولات خود در این رویدادهای خودرویی حضور پیدا کرده است. این شرکت به تازگی دو کامیون جفت محور ۲۶ تُن با دو کاربری باری و کمپرسی را هم رونمایی کرده که قرار است برای دومین بار پس از مشهد، این بار در نمایشگاه خودرو تبریز به نمایش عمومی درآیند. آرین دیزل علاوه بر کامیون های باری و کمپرسی مذکور، کشنده شک موتو X5000 و کاربری های متنوع از کامیونت های جک را هم در غرفه خود به نمایش خواهد گذاشت.

آرین پارس موتور

شرکت آرین پارس موتور یکی دیگر از شرکت کننده های اصلی نمایشگاه خودرو تبریز است که با سبد کامل محصولات لاماری در این رویداد خودرویی شرکت خواهد کرد. بر این اساس، شرکت آرین پارس موتور در نمایشگاه تبریز، خودروی لاماری ایما استاندارد، لاماری ایما X، که در واقع نسخه آپشنال و فول لاماری است، و همچنین نسخه هیبریدی این خودرو با نام لاماری HEV را به همراه خواهد داشت.
انتظار می رود لاماری ایما هیبریدی با توجه به آن که دومین حضور رسمی خود را در محافل نمایشگاهی تجربه می کند، با در نظر گرفتن تغییرات طراحی ظاهری و کابین و همچنین سطح جدید تکنولوژی خود، مورد استقبال بازدیدکنندگان این نمایشگاه قرار گیرد.

۵ امتیاز از ۲ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.