آمیکو با سبک متفاوت طراحی غرفه در نمایشگاه خودر‌و مشهد

آمیکو

حضور آمیکو با سبک متفاوت طراحی غرفه در نمایشگاه خودر‌و مشهد نشان می دهد این گروه صنعتی قرار است با تفکری جدید به ایفای نقش در بازار خودرو بپردازد.

مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، آمیکو یکی از خودروسازان قدیمی در سگمنت کار و تجاری است که با محصولات متنوع سبک و سنگین ضریب نفوذ و سهم مناسبی از بازار کسب کند. طی سال های اخیر نیز با معرفی محصولات سنگین به‌روز مبتنی بر نیاز بازار توانسته است همواره خودرو را به عنوان یکی از بازیگران مهم و رقیبی قابل احترام معرفی کند. همچنین آمیکو یکی از خودروسازانی است که پایه و اساس اصلی تولید خودرو را کیلومترها دورتر از مرکز استوار کرده است؛ کارخانه اصلی این گروه، که تولید را بر عهده دارد، در منطقه اقتصادی جلفا تأسیس شده و گسترش یافته است. در واقع، تأسیس کارخانه تولید خودرو علاوه بر این که هدفمند و بر مبنای صادرات به کشورهای همجوار استان آذربایجان انجام شده است، نقش ویژه ای نیز در ایجاد اشتغال و گردش اقتصادی منطقه دارد. ضمن این که، نیاز به تأمین نیروی کار متخصص، باعث ارتقای سطح فنی شاغلان این صنعت شده است. البته آمیکو نیز طی سال های اخیر همانند سایر خودروسازان پیرو برخی مسائل از جمله تحریم ها، با فراز و نشیب همراه شده است، اما چراغ تولیدش همچنان روشن مانده است. ضمن این که، آمیکو با آسنا نقش ویژه و مؤثری در بازار پیکاپ ایفا کرده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8
آمیکو

همچنین این گروه طی سال های اخیر در نمایشگاه های مختلف حضور و محصولاتش را به معرض دید عموم گذاشته است، اما طرح چیدمان و غرفه آرایی آمیکو در دو سه رویداد خودرویی اخیر نشان می دهد که در شیوه و تفکرشان تغییرات به‌روز و مدرن تری شکل گرفته است. آمیکو در این رویدادها طراحی و غرفه آرایی را با توجه به محتوا و گروه های هدف و مخاطبان انجام داده است. این شیوه علاوه بر نمایاندن زیباتر محصول، با فضاسازی مرتبط قابلیت های محصول را یادآوری می کند و به نمایش می گذارد. حضور متفاوت با رویکرد طبیعت گردی در نمایشگاه آفرود، که اخیراً برگزار شد، یکی از موارد است.

آمیکو در بیست و سومین نمایشگاه مشهد هم همین رویکرد را با طراحی متفاوت در پیش گرفته است. هر چند گروه صنعتی ارس خودرو با محصولات معروف و قدیمی اش در این رویدا حضور یافته است اما چیدمان محصول با محوریت کشنده های مورد استفاده درمعادن و فضاسازی طبیعی معدن ، جذابیت های زیادی ایجاد کرده است.
به بیان دیگر، بازدیدکنندگان با ورود به غرفه آمیکو با توجه به غرفه آرایی خود را در معدن حس می کنند. ورودی خودرو با برج ها و کشنده های ام ۲۶۳۱ و ام ۱۹۲۹ همراه با المان های به کاررفته، به طور خاص و ساده کارکرد و توانایی محصولات آمیکو را یادآوری می کند. شاید با این شیوه باید منتظر محصول و یا حرکت های جدیدی از آمیکو باید باشیم.

۵ امتیاز از ۲ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.