شرایط فروش آمیکو آسنا توربو دنده ای – آذر 1401

شرایط فروش آمیکو آسنا توربو دنده ای - آذر 1401
شرایط فروش آمیکو آسنا توربو دنده ای – آذر ۱۴۰۱

گروه صنعتی آمیکو امروز به صورت رسمی آسنا توربو دنده ای را رونمایی کرد و به همین مناسب شرایط فروش این پیکاپ ارتقا یافته را اعلام نمود.

مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، بر اساس شرایط فروش اعلام شده قیمت تمام شده آسنا توربو دنده ای یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است و مشتریان می توانند ۶۰۰ میلیون تومان آن را به صورت اقساط ۴ تا ۱۲ ماهه به شرکت بپردازند. همچنین زمان تحویل آمیکو آسنا توربو دنده ای ۴۵ روز کاری اعلام شده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

مشتریان می توانند با مراجعه به نمایشگاه حمل و نقل مصلی تهران و یا نمایندگی های آمیکو، فرایند ثبت سفارش و خرید آسنا توربو دنده ای جدید را انجام دهند.

نام خودروقیمت آذر ۱۴۰۱ (تومان)مبلغ تسهیلات (تومان)تحویل
آمیکو آسنا توربو دنده ای۱.۲۰۰.۰۰۰.۰۰۰۶۰۰.۰۰۰.۰۰۰۴۵ روز کاری

در نسخه جدید آسنا دنده دستی قرار است تا از پیشرانه ۲.۴ لیتری توربو ۴K22 استفاده شود. این پیشرانه ۲۱۸ اسب بخار را با گشتاور ۳۲۰ نیوتن متر تولید می کند و در حال حاضر بر روی خودروهایی مانند مکث کلوت و آسنا اتوماتیک نصب است. جعبه دنده در آسنا جدید از نوع ۶ سرعته دستی است و مکانیزم انتقال قدرت مشابه به نسخه های دیگر را دارد. در بخش کابین آسنا توربو دنده ای، تریم داخلی شبیه نمونه اتوماتیک شده و داشبورد، رودری ها، کنسول مرکزی و… تغییر کرده است. همچنین سیستم کنترل پایداری الکتریکی هم بر روی این پیکاپ دو دیفرانسیل نصب شده است.

آن طور که مشخص است، آسنا توربو دنده دستی به امکاناتی مانند تریم داخلی چرم مصنوعی، تنظیم الکتریکی وضعیت انتقال قدرت، کروز کنترل، سنسور نور، نمایشگر لمسی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، قفل دیفرانسیل محور عقب، تهویه الکتریکی دستی، دوربین عقب، چراغ روشنایی روز و… مجهز خواهد بود.

۴.۲ امتیاز از ۱۳ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.