گزارش تصویری از نمایشگاه خودروی دبی ۲۰۱۹

گالری نمایشگاه بین المللی دبی
اواخر آبان ۹۸ شهر دبی در کشور امارات متحده عربی و در حاشیه خلیج فارس، میزبان گردهمایی خودروسازان جهان در شهرک نمایشگاهی خود بود.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

نمایشگاه خودروی دبی که هر ساله در فصل پاییز برگزار می شود، این بار در اواخر سال ۲۰۱۹ توانست تا برخی خودروسازان جهان را در سالن های خود جای دهد. این نمایشگاه با دو سالن اصلی میزبان بازدیدکنندگان بود و نشان هایی چون مرسدس بنز، ب ام و، بوگاتی، میتسوبیشی، نیسان، اَجلانی، هونگچی و… آخرین محصولات خود را به نمایش گذاشته بودند. با اینکه سطح برگزاری نمایشگاه خودروی دبی بسیار بالا است و به عنوان مهم ترین نمایشگاه خودروی خاورمیانه شناخته می شود، اما همچنان فاصله زیادی با برترین نمایشگاه های خودروی جهان دارد. با این حال شاهد آن هستیم که شیخ های امارات سعی دارند تا هر ساله کیفیت برگزاری این نمایشگاه مهم را افزایش دهند و میهمانان بیشتری را به این شهر بکشانند.
با وجود اینکه در کشورهای حاشیه خلیج فارس مخصوصا امارات، فروش محصولات نشان هایی چون تویوتا، لکسوس و… زیاد است و مشتریان بسیاری را در این منطقه دارند، اما به خاطر سیاست نمایندگان عرب این برندها شاهد هستیم که برخی خودروسازان مطرح دنیا در نمایشگاه خودروی دبی ۲۰۱۹ حضور نداشته اند. اما با عدم حضور نشان هایی چون تویوتا و لکسوس، همچنان جذابیت این نمایشگاه برقرار بود و بسیاری از بازدیدکنندگان از سطح مشارکت خودروسازان جهان در نمایشگاه خودروی دبی ۲۰۱۹ راضی بودند.
پایگاه خبری اسب بخار که با حمایت و مشارکت سایت «دیوار» جهت تهیه گزارش از این نمایشگاه به آن سوی سواحل خلیج فارس و کشور امارات سفر کرده بود، در مدت برگزاری این رویداد خودرویی گزارش های متنی و ویدیویی مختلفی را در آن کشور تولید و پخش نموده است. لذا شما مخاطبان می توانید با کلیک بر روی لینک، ویدیوهای سفرنامه اسب بخار به دبی ۲۰۱۹ را تماشا نمایید.
همچنین در پایان گزارش تصویری از نمایشگاه خودروی دبی امسال تهیه شده است که توجه شما را به آن جلب می نماییم:

پایگاه خبری اسب بخار
عکس ها: حامد زارع پور / محمدمهدی تفضلی

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.