کیا تغییر لوگوی خود در آینده نزدیک را تأیید کرد

لوگو جدید کیا

«کیا» لوگوی جدیدش را قبل از پایان سال ۲۰۲۰ رونمایی می کند. نشان جدید کیا قبلاً بر روی یکی از مفهومی های این شرکت هم به نمایش در آمده بود، اما برای نصب بر روی دیگر محصولات آن دست خوش تغییراتی می شود.

مدیران 777 مدیران 777

این خبر را قائم مقام کیا موتورز، «پارک هان وو»، به رسانه های کره جنوبی اعلام کرده است. طبق شنیده های غیررسمی، لوگوی جدید از ماه اکتبر بر روی تولیدات کیا دیده می شود.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

در دسامبر ۲۰۱۹، با انتشار سرویس اطلاعات حقوقی مالکیت معنوی برندهای کشور کره جنوبی، درخواست ثبت یک نشان تجاری جدید از سوی کمپانی کیا موتورز دیده می شد. همچنین شایعه ای وجود دارد که نشان می دهد کیا برای محصولات الکتریکی و هیبریدی خود درحال تدارک نشانی اختصاصی و کاملاً جدید است. در سال ۲۰۱۹ کیا از کراس اوور کانسپتی با نام “Imagine”، در جریان نمایشگاه ژنو، رونمایی کرد. خودرویی که در کلاس کراس اوورهای کوپه جای می گیرد و بدنه آن از رنگ کروم شش‌لایه پوشانده شده است. درون کابین آرایشی از ۲۱ عدد نمایشگر لمسی را بر روی داشبورد می توان مشاهده کرد.

لوگوی جدید کیا، که بر روی کانسپت Imagine استفاده شده، از خطوطی تند و تیز تشکیل شده است. بخش بالایی حرف K به لبه بالایی حرف L چسبیده است، اما لبه پایینی L هم به حرف A می پیوندد. البته حرف A با استایلی مدرن طراحی شده و همچون لوگوی کنونی کیا فاقد زبانه وسط است. در مقایسه با لوگوی فعلی، طراحی لوگوی جدید کیا را می توان هنرمندانه تر دانست.

لوگو جدید کیا

رییس مرکز طراحی کیا، «لوک دانکر ولک»، گفته است نمونه تولیدی Imagine مراحل تجاری سازی را می گذارند و مدعی شده که ظاهر این خودرو با نسخه مفهومی تفاوت چندانی نخواهد داشت. البته انتظار نداشته باشید که درون کابین، مانند نسخه کانسپت، تمام آن ۲۱ نمایشگر برای سرنشینان تعبیه شده باشند! شایعه های جدیدی هم به گوش می رسند که می گویند کیا به دنبال طراحی و تولید یک کراس اوور EV با پرفورمنس بالاست.

طبق گزارش ها، کیا هدف خود در طراحی این کراس اوور الکتریکی را دست یابی به مسافت قابل پیمایش ۵۰۰ کیلومتری با یک بار شارژ عنوان کرده است. همچنین به احتمال زیاد از مجموعه باتری های ۸۰۰ ولتی در این محصول استفاده می شود که شارژ آن ها، از ۲۰ تا ۸۰ درصد، تنها ۲۰ دقیقه زمان می برد، البته به شرط داشتن شارژر سریع ۳۵۰ کیلوواتی DC!

سپهر عظیمی
پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.