کرولاهای عجیب در نمایشگاه تیونرهای دیوانه

کرولاهای عجیب در نمایشگاه تیونرهای دیوانه
” تویوتا ” و همکاران اش، نمایشگاه سِما ۲۰۱۸ را با محصولات چشم گیر خود زیر و رو کرده اند، مدل هایی بر اساس نسل جدید کرولا هاچ بک! اگر صادقانه بگوییم، ما از وقوع چنین اتفاق هایی هرگز شگفت زده نشدیم زیرا کرولا انتخاب اول ما برای تیونینگ های دیوانه وار نبود! با این حال تویوتا امیدوار است نسخه مشابه این محصول با برند سایون نیز همچون اتفاقی که برای GT86 و سایون ۸۶ افتاد، به رستگاری برسد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

برای شروع به سراغ خودروی قابل احترام ” AE86 ” می رویم. این خودرو توسط شرکت ” ماسل تیونر اتوموتیو ” طراحی و ساخته شده است. این توفوی مدرن در ظاهر از کاپوت کربنی، دیفیوزر آلومینیومی جلو، فلاپ های کنار سپر، تزیینات نمای کناری و دیفیوزر بزرگ تری در عقب که خروجی های اگزوز از جنس استیل را در بر می گیرد، برخوردار است. این همان چیزی است که دوست داشتیم باشد! این خودروی پرفورمنس سازی شده، همچون یک درگستر حرفه ای، از سلاح توربو استفاده می کند، اما تجهیزات فنی آن تنها به سیستم مکش هوای سفارشی، سیستم اگزوز تقویت شده و سیستم تزریق سوخت ضد اکسیداسیون محدود می شوند. با این حال باید اعتراف کنیم که علاقه زیادی به رینگ های طرح ریس آن در ما ایجاد شد!
کرولاهای عجیب در نمایشگاه تیونرهای دیوانه


اما نامحسوس ترین پروژه از این گروه، کرولای قرمز ” سوپر استریت ” است. این یکی را به جرأت می توان بازگشتی هیجان انگیز برای کرولا هاچ بک دانست! با نورپردازی نئون در زیر خودرو، رینگ های شش شاخه مسابقه ای و کیت بدنه سفارشی، بعید است که عاشق آن نشوید. شما را نمی دانیم اما ما بیش از هر چیز، شیفته صندلی های مسابقه ای در برگیرنده آن شدیم که مانند آن را تا حالا در هیچ تویوتایی ندیده بودیم!
بیش ترین اعتبار و سابقه در رقابت بین این کرولاهای تیون شده، متعلق به شرکتی به نام ” Hoonigan ” است. آن ها چیزی ساخته اند که شباهت بسیار به اتومبیل های رالی دارد! این خودرو روی رینگ های سفارشی Fifteen52 سوار شده است و از چراغ های نور افکن با مارک ” هلا ” استفاده می کند. دیگر بخش های دست کاری شده شامل فنرها و سیستم اگزوز آرک پرفورمنس می شوند.

و در نهایت کرولای ” SoCal Kustomz ” که شباهت بسیار به پروژه D1 دارد. تزیینات زیبای مشکی و قرمز که شامل کاور بدنه سفارشی، صندلی های مسابقه ای، رینگ های Motegi MR138 و تایر های اِنفرا SUR4 می شوند، اما D1 اصلی هم عضوی دیگر از این تیم رویایی است که تصاویر آن را در گالری می توانید مشاهده کنید. این خودرو به پیشرانه دیوانه وار راک استار ۲JZ مجهز شده و به صورت دیفرانسیل عقب است.
سپهر عظیمی
پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.