کارمانیا به فعالیت خود ادامه می دهد

کارمانیا به فعالیت خود ادامه می دهد
صبح امروز مدیرعامل خودروسازی کارمانیا در جمع خبرنگاران روند فعالیت این شرکت را با توجه به شرایط فعلی تشریح کرد و در صحبت های خود، حرف های قابل توجهی را خطاب به مشتریان و مسئولان گفت.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

پویا سالاری شریف، مدیرعامل خودروسازی کارمانیا، اعلام کرد: « حضور بی وای دی در شرایط فعلی ایران قطعی است و این شرکت برنامه ای برای خروج از ایران را ندارد. این اتفاق قابل بررسی است و وقتی سرمایه گذاری حدود ۳۵ میلیارد تومانی برای ساخت خط رنگ محصولات بی وای دی در کرمان انجام می شود، مشخص است که توسعه ی کارمانیا و بی وای دی در بازار ایران متوقف نشده است».
او در مورد ارز دولتی گرفته شده توسط کارمانیا گفت: « ما از ارز ۴۲۰۰ تومانی استفاده کردیم و بر مبنای یوان از دولت تامین منابع را انجام دادیم. اما طبق تمام مدارک موجود و نظارت های مختلف ارگان های مربوطه، تمام این مبلغ برای تامین قطعات منفصله ی بی وای دی S6 و لوازم یدکی خودروها بوده و در حال حاضر هم شاهد هستیم که روند تولید بی وای دی S6 همچنان در حال انجام است ».

سالاری در این گفتگو به تجهیز خط تولید کارمانیا اشاره کرده و افرود: « در حال حاضر سیستم مونتاژ با اتوماسیون کاملا ایرانی را در کارخانه راه اندازی کرده ایم و افتخارمان این است که تمام فرایند این پیشرفت به وسیله ی مهندسان ایرانی اتفاق افتاده است. سبک جدید مونتاژ باعث شده تا ظرفیت کارمانیا به ۳۰ هزار دستگاه ارتقا پیدا کند ».
کارمانیا به فعالیت خود ادامه می دهد
مدیرعامل کارمانیا در مورد تولید خودروهای مختلف بی وای دی در ایران گفت: « در حال حاضر روند تولید بی وای دی S6 ادامه دارد و همچنان این خودرو با قیمت های گذشته و اعلام شده در قرارداد به دست مشتریان می رسد. بی وای دی S7 هم مراحل تولید آزمایشی را پشت سر گذاشته و با توجه به مشکلاتی که در بحث حمل و نقل پیش آمده، می توان گفت تا پایان پاییز حضور بی وای دی S7 در خیابان ها قطعی خواهد بود. بی وای دی F3 هم به عنوان سدان اقتصادی کارمانیا تا سه ماه دیگر با چند آپشن بیشتر به خط تولید این شرکت باز می گردد. تمام تلاش ما این است که با آغاز تحویل بی وای دی S7، در اواسط زمستان سال جاری تحویل های این کراس اوور لوکس به روز انجام شود ».

پویا سالاری شریف در آخر افزود: « تغییر بهای ارز برای خودروسازان فاحش است و نمی توان منکر افزایش قیمت تمام ی شده محصول شد. بدیهی است که روند قیمت گذاری بر محصولات بی وای دی و کارمانیا توسط نهادهای مختلف در حال بررسی است. با اینکه می دانیم به خاطر رشد قیمت ارز باید بهای بی وای دی S7 را افزایش دهیم، اما تا زمان ارسال دعوتنامه نمی توانید چیزی در مورد قیمت قطعی این خودرو بگوییم. زیرا نوسان های هفتگی هم بیش از حد عرفی است که بتوان قیمتی را برای یک محصول تعیین کرد. لذا تنها در زمان ارسال دعوتنامه های این خودرو، بهای S7 مشخص می شود. اما اگر قرار باشد افزایش قیمت قابل توجهی برای این خودرو اتفاق بیافتد، مشتریان مطمئن باشند که حتما کارمانیا تسهیلات ویژه ای مانند بی وای دی F3 برای خریداران در نظر می گیرد ».

پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.