کادیلاک XT4 کراس‌ اووری با ظاهر هاچ‌بک

کادیلاک XT4 کراس‌ اووری با ظاهر هاچ‌بک

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

در سال ۲۰۱۵، کادیلاک، خبر تولید یک کراس‌اوور با عنوان XT5 در سال ۲۰۱۸ را تایید کرد و در همان سال از مدل XT4 رونمایی کرد. یک منبع آگاه که نمی‌خواست نامش فاش شود، گفت: رونمایی رسمی از یک شاسی‌بلند کوچک‌تر باید در اواخر ماه مارچ در نمایشگاه اتومبیل نیویورک اتفاق بیافتد.

جوهان دی‌نیسچن، رییس کادیلاک، با اشاره به فروش سالیانه کادیلاک گفت: فروش XT4 نیز قبل از پایان ۲۰۱۸ آغاز می‌شود. در آمریکا، تمرکز ما روی کسب‌وکار باکیفیت باعث شده تا از طریق انجام معاملات با قیمت‌های بالا، شاهد رشد درآمد کلی باشیم، در حالیکه ارزش‌های باقی‌مانده کادیلاک قوی‌تر می‌شود و ما را برای سال ۲۰۱۸ و فراتر از آن در موقعیت خوبی قرار می‌دهد که آغاز معرفی مدل XT4 به‌عنوان محصول جدید را در اواخر امسال داشته باشیم.
به گزارش خودرونویس مدل XT4 با کراس‌اوورهای کوچک و خوبی همچون ب‌ام‌و X1، آئودی Q3 و مرسدس بنز کلاس GLA به خوبی رقابت خواهد کرد. این خودرو مجهز به پیشرانه توربوشارژ ۲ لیتری و ۴ سیلندر و جعبه‌دنده اتوماتیک ۸ سرعته است که توانایی قدرتی معادل ۲۷۲ اسب بخار را دارد.
عکس‌های جاسوسی منتشر‌شده حکایت از این دارد که XT4 مشابه نسخه‌ای کوچک تر از XT5 است. بزرگ‌ترین تغییرات متوجه قسمت عقب خودرو است که ظاهر آن را صاف‌تر کرده است. با این وجود، شیشه نصب‌شده بر روی در فضای بار این خودرو، باعث شده تا شباهت بیشتری با خودروی هاچ‌بک داشته باشد.
این گزارش حاکی است، جنرال‌موتورز تغییر خط تولید مالیبو در کارخانه‌ به جهت ایجاد فضا برای ساخت نمونه‌های اولیه کرارس‌اوور جدید کادیلاک را لغو کرده است.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.