کاتالوگ جک T8 کرمان موتور منتشر شد + تصاویر

جک T8

به تازگی شرکت «کرمان موتور» کاتالوگ و مشخصات فنی «جک T8» را منتشر کرده است. این پیکاپ دو دیفرانسیل قرار است تا با نام «KMC T8» وارد بازار کشور شود.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری «اسب بخار»، با توجه به اطلاعات موجود کرمان موتور عرضه KMC T8 را از اواخر مهر ۹۹ آغاز خواهد کرد و این پیکاپ دو دیفرانسیل از ابتدای زمستان سال جاری پا به جاده های کشور خواهد گذاشت. منابع آگاه می گویند که کرمان موتور در قرارداد جدیدش با کمپانی جک (JAC)، بحث مشارکت در مباحث فنی و مهندسی را درنظر گرفته و برای همین توانسته تا با تغییراتی در ساختار فنی و امکانات این خودرو، امتیاز نام گذاری و نصب نشان تجاری خود را بر روی جک T8 به دست آورد.

جک T8 کرمان موتور

به گفته برخی نمایندگی های کرمان موتور، در صورت عدم تغییر بهای ارز و اخذ مابه التفاوت ارزی از سوی گمرک، کِی اِم سی T8 قیمت حدودی ۶۰۰ میلیون تومان را خواهد داشت. اما در صورتی که دولت مجددا بحث دریافت مابه التفاوت ارزی را مطرح کند، بدیهی است تا قیمت پیکاپ کرمان موتور هم افزایشی را در بدو ورود به بازار داشته باشد.

حتماً بخوانید: معرفی جک T8 : پیکاپ جدید بازار ایران

آن طور که گفته می شود، KMC T8 با پیشرانه دو لیتری توربو ۱۸۸ اسب بخار و گشتاور ۲۹۰ نیوتن متر به بازار می آید و جعبه دنده ۶ سرعته دستی وظیفه انتقال قدرت را به چرخ های جلو و عقب این پیکاپ مونتاژی دارد. تنظیم الکتریکی وضعیت دیفرانسیل، تریم داخلی چرم، سنسور پارک و دوربین عقب، نمایشگر لمسی، استارت دکمه ای، سنسور باد لاستیک ها، سیستم کنترل پایداری، استارت دکمه ای، دیفرانسیل هوشمند عقب، سنسور نور، چراغ روشنایی روز و… از جمله ویژگی های اولین پیکاپ دو دیفرانسیل کرمان موتور خواهد بود.

با توجه به اخبار منتشر شده در رسانه اسب بخار، کرمان موتور پس از عرضه KMC T8 یا همان جک تی ۸، بحث تولید کراس اوور جدیدی را آغاز خواهد کرد. آن طور که از سوی منابع آگاه گزارش می شود، بزودی جک X7 با نام و نشان اختصاصی کرمان موتور و تغییر برخی ویژگی ها وارد خط تولید این خودروساز خصوصی می شود.

پایگاه خبری اسب بخار

۴ امتیاز از ۱ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.