چلنجر هلکت در برابر چارجر هلکت، یک رقابت زن و شوهری کامل!

چلنجر هلکت در برابر چارجر هلکت، یک رقابت زن و شوهری کامل!
اختلافات زناشویی از آن دسته دعواهایی هستند که همیشه بدترین سر دردها را با خود به همراه دارند. این دعواها به طور معمول نزد قاضی یا از روش های متداول دیگر، حل و فصل می شوند.
«چلنجر» و «چارجر هلکت»، از آن زوج های پر سر و صدایی اند که به عنوان ریسرهای جهنمی کمپانی «دوج»، جدل های زیادی با یکدیگر دارند. اکنون این دو پس از مدت ها در برابر یکدیگر قرار گرفته اند تا در برابر چشمان هزاران نفر و در مقابل لنز دوربین ها، به جمع بندی اختلافات خود برسند. تماشای این ویدیوی دیدنی را از دست ندهید.
اما نکته جالب در رابطه با رقابت این است که راندن دو خودرو هم بر دوش یک زن و شوهر افتاده است! بنابراین دعوای خانوادگی ما اکنون داغ تر و هیجان انگیزتر از هر وقت به نظر می رسد! همسر در پشت فرمان چارجر هلکت قرار دارد و شوهر نیز هدایت چلنجر هلکت را بر عهده گرفته است. این یک دوئل واقعی از جنس درگ استریپ است. صد البته که ما در رابطه با اختلافات زناشویی مزاح کردیم و در واقع این دو نفر، هیچ خصومت و دعوایی با یکدیگر ندارند. اما هیچ کس نمی داند که چرا همسر تصمیم به ایستادن در برابر شوهر گرفته است! تنها یک چیز مشخص است، این زن و مرد از جالب ترین زوج هایی هستند که تا امروز دیده بودیم!
اکنون پیش از این که به تماشای ویدیو بنشینید، بیایید اندکی از اختلاف این دو خودرو را با مقایسه ویژگی های فنی آن ها حل کنیم. هر دو اتومبیل از پیشرانه غول آسای ۶٫۲ لیتری Hemi Hellcat V8 بهره می برند. پیشرانه ای که در حالت عادی ۷۰۷ اسب بخار قدرت و ۸۸۰ نیوتن متر گشتاور تولید می کند. اما بنا به توضیحات داخل کلیپ، هر دو خودرو به آپدیت E85 تیون شده اند و اکنون ۷۵۰ اسب بخار قدرت دارند. در این میان از تفاوت وزن دو خودرو هم نباید غافل شد. اتومبیل همسر یک سدان عضلانی چهاردَر است که وزن بیش تری از کوپه ماسل کار شوهر دارد. اما آیا این تفاوت آن قدر هست که در نهایت، به ضرر چلنجر هلکت و راننده اش تمام شود؟ ما هم نمی دانیم!

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

سپهر عظیمی
پایگاه خبری اسب بخار

۱ امتیاز از ۱ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.