پیش فروش رانا پلاس آغاز شد – خرداد ۹۹

رانا پلاس

گروه صنعتی ایران خودرو در پیش فروش جدیدش «رانا پلاس» را هم برای عرضه ارائه کرده است. این خودرو نسخه فیس لیفت و ارتقا یافته رانا LX به حساب می آید.

مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری «اسب بخار»؛ با وجود اینکه بسیاری از کارشناسان و رسانه های صنعت خودرو نسبت به حذف سود مشارکت و انصراف در طرح های پیش فروش ۴ تا ۱۲ ماهه انتقاد داشته اند و به دنبال اجرای طرح بهتری در عرضه محصولات ایران خودرو و سایپا هستند، اما شاهد آن هستیم که در دومین طرح فروش خودروها به روش پیش ثبت نام و قرعه کشی همچنان هجوم مشتریان ادامه دارد و در مدت چند ساعت، ده ها هزار مشتری برای خرید خودروهایی با موعد تحویل نامشخص و بدون سود مشارکت و انصراف فرایند پیش ثبت نام را طی نموده اند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

حال به هر صورت می بینیم که در طرح فروش جدید ایران خودرو، بالاخره عرضه رانا پلاس آغاز شده است. مشتریان می توانند در ابتدا مراحل پیش ثبت نام این خودرو را در وبسایت ایران خودرو طی نمایند و در صورتی که در قرعه کشی برنده شدند، با پرداخت ۳۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان در صف تحویل رانا پلاس قرار بگیرند. بر اساس بخشنامه این شرکت، رانای فیس لیفت از مهر ۹۹ تا خرداد ۱۴۰۰ به ترتیب اولویت به مشتریان تحویل داده می شود.

رانا پلاس در بحث قوای فنی تفاوتی نسبت به رانا LX ندارد و همچنان به پیشرانه ۱٫۶ لیتری TU5 با قدرت ۱۰۵ اسب بخار و گشتاور ۱۴۲ نیوتن متر مجهز است. جعبه دنده این خودرو از نوع ۵ سرعته دستی بهبود یافته است و تغییرات اصلی رانا پلاس نسبت به نمونه قبلی، بیشتر در بخش ظاهری و تغییر متریال کابین رخ داده است. کاسه چراغ های جدید با چراغ روشنایی روز، زه و دستگیره های هم رنگ بدنه، آینه های جانبی جدید، غربیلک فرمان جدید با کنترل سیستم صوتی، جلو آمپر جدید، دکمه های جدید شیشه بالابر و آینه های جانبی، صندلی های جدید، تریم داخلی جدید و… از جمله تغییرات در رانای فیس لیفت است.

با توجه به پیش پرداخت ۳۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تومانی، به احتمال بسیار زیاد در صورت عدم تغییر معیارهای اقتصادی در تولید بهای تمام شده رانا پلاس برای خریداران کمتر از ۸۰ میلیون تومان خواهد بود.

پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.