پورشه کاین S کوپه با پیشرانه جدید معرفی شد

پورشه کاین S کوپه با پیشرانه جدید معرفی شد
کمپانی “پورشه” برای کاهش فاصله قیمتی و قدرتی بین مدل استاندارد کاین و کاین توربو، اکنون مدل جدیدی را با نام کاین S کوپه معرفی کرده است.

مدیران 777 مدیران 777

این مدل جدید از پیشرانه ۲.۹ لیتری ۶ سیلندر تویین توربو با ۴۳۴ اسب بخار قدرت و ۵۴۹ نیوتن متر گشتاور بهره می برد. این در حالی است که نمونه استاندارد کاین، ۳۳۵ اسب بخار قدرت و کاین توربو، ۵۴۱ اسب بخار قدرت تولید می کنند.
پورشه کاین S کوپه با پیشرانه جدید معرفی شد
پورشه کاین S کوپه به همراه جعبه دنده انحصاری ۸ دنده اتوماتیک عرضه می شود و انتقال قدرت به تمامی چرخ ها انجام می پذیرد. پورشه پیش بینی کرده است شتاب گیری صفر تا ۹۶ کیلومتر مدل S در ۴.۷ ثانیه انجام شود. با سفارش پکیج
Lightweight Sport، این شتاب گیری به ۴.۶ ثانیه کاهش می یابد. سقف سرعت درنظر گرفته شده برای این خودرو ۲۶۴ کیلومتر بر ساعت خواهد بود. مدل کاین S کوپه نسبت به نمونه استاندارد از تجهیزات متفاوتی بهره می برد. به طور مثال، این خودرو در حالت استاندارد از پکیج Sport Chrono، صندلی های اسپرت ۸ حالته، سقف پانورامیک شیشه ای ثابت و رینگ های ۲۰ اینچی بهره می برد.
پورشه کاین S کوپه با پیشرانه جدید معرفی شد
خریداران می توانند کاین S را با دو صندلی در قسمت پشتی یا یک صندلی نیمکتی سفارش بدهند که کمربند سوم را هم شامل می شود. پکیج آپشنال Lightweight Sport از مدل پایه ای کاین کوپه گرفته شده است. این بسته، کیت بدنه اسپرتی را به خودرو اضافه می کند. ورودی هوا و بالچه های مات تیره رنگ و قطعه های فیبرکربنی برای سقف و دیفیوزر، از جمله تجهیزات این پکیج است.
پورشه کاین S کوپه با پیشرانه جدید معرفی شد
در قسمت داخلی خودرو، شاهد فرمان با پوشش آلکانترای دارای گرم کن هستیم. سراسر کابین با پوشش چرم آلکانترا پوشیده شده و تریم فیبرکربنی نمای داخلی را مزین کرده است. فروش پورشه کاین S کوپه از پاییز سال ۲۰۱۹ در آمریکا آغاز خواهد شد. قیمت پایه این خودرو، ۸۹.۸۵۰ دلار خواهد بود که مبلغ ۱.۲۵۰ دلار بابت حمل و نقل به آن افزوده می شود. به منظور مقایسه، نمونه پایه ای کاین ۷۶.۵۵۰ دلار و نمونه کاین توربو، ۱۳۱.۳۵۰ دلار قیمت دارند.
پایگاه خبری اسب بخار
منبع: Motor1

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.