پورشه پانامرا فیس لیفت شکار شد

پورشه پانامرا فیس لیفت شکار شد
به تازگی نمونه اولیه از «پورشه پانامرا»ی فیس لیفت توسط عکاسان شکار شده است. با این که ظاهر کلی خودرو بدون تغییر باقی مانده اما شاهد تغییرهای جدیدی در طراحی بدنه هستیم. پیش تر مدل اسپرت توریزمو از پورشه پانامرا شکار شده بود اما خودروی جدید، مدل سالون از پانامرا است.
پورشه پانامرا فیس لیفت شکار شد
مهم ترین تغییر در نمای جلو، چراغ های جدید است که قسمتی از آن ها به وسیله چسب پوشانده شده است. عرض چراغ ها کم تر شده است و گرافیک لامپ های داخل ساده تر. از دیگر تغییرات نمای جلو می توان به سپر به روزرسانی شده به همراه مه شکن های دایره ای شکل اشاره کرد.
پورشه پانامرا فیس لیفت شکار شد
ظاهر جلوپنجره خودرو نیز تغییر یافته و از چهار چراغ LED به عنوان چراغ روز استفاده شده است. از کابین خودرو عکسی منتشر نشده است اما پیش تر کابین پانامرای اسپرت با فرمان جدید شکار شده بود. پورشه پانامرای ۲۰۲۰ در چند مدل مختلف شامل پانامرا ۴، پانامرا ۴S، پانامرا ۴S دیزلی، پانامرا ۴ E-Hybrid و پانامرا توربو عرضه خواهد شد.
پورشه پانامرا فیس لیفت شکار شد
علاقه مندان به قدرت و سرعت بیش تر، مدل پانامرا توربو S هیبریدی را پیشِ رو دارند که با استفاده از پیشرانه ۴ لیتری ۸ سیلندر تویین توربو و موتور الکتریکی، در مجموع ۶۷۱ اسب بخار قدرت و ۸۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید می کند.


کمپانی پورشه تاکنون اطلاعاتی را در رابطه با تاریخ معرفی پانامرای فیس لیفت منتشر نکرده است. محصول جدید پورشه به احتمال زیاد در یکی از دو نمایشگاه بزرگ فرانکفورت یا لس آنجلس رونمایی خواهد شد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

پایگاه خبری اسب بخار
منبع: Carscoops

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.