پریوس؛ با کیفیت ترین خودرو در میان رقبا

پریوس؛ با کیفیت ترین خودرو در میان رقبا
طبق گزارش رسمی ISQI، تویوتا پریوس به عنوان باکیفیت ترین خودرو رده قیمتی ۱۲۵ تا ۲۰۰ میلیون تومان از نظر مالکان خودرو در شش ماهه اول سال جاری بوده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

طبق گزارش رسمی ISQI، تویوتا پریوس که توسط شرک ایرتویا به بازار کشور عرضه می شود، توانسته تا با ۰.۱ درصد سهم بازار کل و ۱۶.۳ درصد سهم بازار رده قیمتی مشخص شده، با کسب نمره ۸۴۲ به عنوان با کیفیت ترین خودرو بازه ۱۲۵ تا ۲۰۰ میلیون تومان شناخته شود. جالب اینجاست رضایت مشتریان از کیفیت این خودرو هیبریدی به شکلی دیده می شود که ۴۶ نمره با خودرو دوم، یعنی نیسان جوک اسپرت، فاصله دارد و طبق جدول کلی، می توان گفت که پریوس با اختلاف زیادی از سایر رقبا در صدر جدول رضایتمندی مشتریان از کیفیت خودرو قرار گرفته است.
طبق مطلب تحلیلی قبلی در خصوص گزارش های کیفی بر مبنا رضایتمندی مالکان، می توان فهمید که در بازه زمانی شش ماهه اول سال جاری، فعالیت ایرتویا در بخش فروش و خدمات پس از فروش به شکلی بوده تا مشتریان حس رضایت خود را در کیفیت خودرو دیده اند و اینگونه در نظرسنجی ها به صورت رسمی اعلام کرده اند.
رضایت مشتریان از کیفیت خودروهای سواری در شش ماهه اول سال ۱۳۹۶
کسب رتبه اول کیفی برای تویوتا پریوس به عنوان یک خودرو هیبریدی نشان می دهد که این روزها این فناوری توانسته تا جایگاه خود را در بازار کشور به دست آورد و از طرفی مشتریان به آن اعتماد کنند و از کیفیت آن راضی باشند. سهم بازار پریوس از بازه قیمتی مشخص شده خبر از این دارد که در صورت حمایت دولت از حضور خودروهای هیبریدی در بازار، می توان آینده بهتری را برای کلانشهرها تصور کرد. فشار مضاعفی که این روزها از جانب تصمیمات دولت تدبیر و امید و وزارت صمت (صنعت، معدن و تجارت) به واردات خودروهای هیبریدی دیده می شود، دقیقا خلاف نظر مردم در راستای بهبود شرایط زیست محیطی شهرهاست.

گروه مستند اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.