ویرایش Nightshade از تویوتا کرولا ۲۰۲۰ معرفی شد

ویرایش Nightshade از تویوتا کرولا 2020 معرفی شد
«تویوتا» با عرضه ویرایش “Nightshade” به دنبال جذاب تر کردن «کرولا» است. ویرایش Nightshade بر اساس تریم اسپرت SE شکل گرفته است که شامل قطعات ظاهری اضافه به رنگ مشکی می شود. این قطعات شامل رینگ های ۱۸٫۰ اینچی، فلاپ های روی سپر، دستگیره درها و آینه های کناری هستند. برای رنگ بدنه هم می توان کرولا Nightshade را در رنگ های سفید، مشکی و سیلور سفارش داد.
تویوتا به طور اختصاصی بر روی این مدل، جعبه دنده CVT قرار داده است و اکنون قیمت رسمی ۲۲٫۲۹۰ و ۲۲٫۷۵۰ دلاری را به ترتیب برای نسخه هاچ بک و سدان اعلام می کند. در کنار ویرایش Nightshade، کرولا هاچ بک استاندارد هم به طور کلی با ویژگی های جدیدی برای سال ۲۰۲۰ معرفی شده است. مهم ترین این ویژگی ها، سامانه های Apple Car Play و Android Auto هستند. افزون بر این، سقف استاندارد مشکی که پیش از این در مدل هایی چون کمری هم دیده می شد، از این پس در مدل های با رنگ بدنه سفید، برنز، سیلور، قرمز و آبی کرولا موجود خواهد بود.
در نهایت می توان گفت کرولا SE هاچ بک با دو نوع جعبه دنده CVT یا ۶ دنده دستی عرضه خواهد شد. همچنین برای آن دسته از مشتریانی که زیاد به مسافرت می روند، باکس های مخصوص قرار دادن وسایل در زیر صندلی ها و در فضای صندوق عقب به صورت سفارشی نصب خواهند شد. با این حال هنوز هم فضای باری به اندازه ۲۴ فوت مکعب را در نمونه های صندوق دار کرولا در اختیار خواهید داشت که این فضا در مدل های هاچ بک، ۶ فوت مکعب بیش تر است. ویرایش Nightshade را چه دوست داشته باشید یا چه دوست نداشته باشید، کرولا در مدل های ۲۰۲۰ با تنوع بیش تری در تریم های ظاهری و امکاناتی همراه شده است.
پر فروش ترین خودروی جهان، اکنون خود را با سلایق مشتریان، تطبیق پذیرتر کرده است.


سپهر عظیمی
پایگاه خبری اسب بخار

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.