«ویرایش ۱۰ سالگی» پورشه پانامرا معرفی شد

پورشه پانامرا
«پورشه پانامرا» اکنون وارد دهمین سال از عمر خود شده است. این برند پر افتخار، برای بزرگداشت سدان کوپه چهاردر خود، ویرایش موسوم به «۱۰ سالگی» از این خودرو را معرفی کرده است. پانامرا در مدل پایه و استاندارد، ۱۰۴,۶۵۰ دلار، در پانامرا ۴، ۱۰۸,۸۵۰ دلار و در نسخه پانامرا ۴ E-Hybrid، ۱۱۸,۲۵۰ دلار قیمت گذاری شده است. خودروهایی که هنوز اثری از آن ها در بازار ایالات متحده آمریکا و دیگر بازارهای جهانی به چشم نمی آید و پورشه وعده عرضه آن ها را در سه ماهه نخست ۲۰۲۰ داده است.
پورشه پانامرا
بدون درنظر گرفتن تریم های مختلفی که خریداران پانامرا می توانند سفارش دهند، پانامرا ویرایش ۱۰ سالگی با رینگ های ۲۱٫۰ اینچی Panamera Sport Design به رنگ سفید گلد متالیک ساتن به دست مشتریان می رسد. از همین رنگ در تزیین دیگر قطعات داخلی و نمای بیرونی و تودوزی خودرو هم استفاده شده است. پورشه افزون بر تغییرات ظاهری، تجهیزات جدیدی هم برای ویرایش ۱۰ سالگی پانامرا درنظر گرفته است. سیستم تعلیق بادی تنظیمی پورشه از جمله این تجهیزات است که به خوبی، میزان نرمی خود را با فرمان خودرو هماهنگ می کند. هدلایت های LED ماتریسی هم آپشنی جدید در چراغ های جلو هستند که با پکیج Porsche Dynamic Light System عرضه می شوند. پکیج توسعه یافته کمک راننده نیز در این خودرو به کار رفته است که شامل دستیار پارک، دوربین های دید اطراف، دستیار تعویض مسیر و دستیار حرکت بین خطوط می شود.
پورشه پانامرا
صندلی های برقی گرم شونده با قابلیت تنظیم در ۱۴ جهت، درهای آرام بست و سیستم صوتی حرفه ای Bose را هم به کلکسیون شگفتی های این ویرایش پانامرا اضافه کنید. اگر خریداران، ویرایش ۱۰ سالگی را بر روی پانامرا ۴ E-Hybrid سفارش دهند، می توانند از شارژر سفارشی ۷٫۲ کیلوواتی به جای شارژر استاندارد ۳٫۶ کیلوواتی بهره مند شوند. پورشه پانامرا نخستین بار در ۱۹ آوریل ۲۰۰۹ در مرکز تجاری جهانی در شانگهای چین رونمایی شد. نسل دوم آن هم در تاریخ ۲۸ ژوئن ۲۰۱۶ در شهر برلین به نمایش درآمد. کمپانی پورشه تا امروز، موفق به فروش بیش از ۲۵۰,۰۰۰ دستگاه از این خودرو در سطح جهان شده است. تصاویر جاسوسی نشان می دهند که اکنون پورشه سخت در حال کار بر روی یک نسخه آپدیت شده از پانامرا است تا همچنان این محصول خود را در دور رقابت با بزرگان نگه دارد.
پورشه پانامرا
سپهر عظیمی
پایگاه خبری اسب بخار

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.