ولوو XC20 بزودی معرفی می شود

ولوو XC20
برخی تصاویر انتشار یافته در وبسایت های روسی، خبر از این می دهند که گویا پروژه طراحی و مهندسی کراس اوور کوچک ولوو به اتمام رسیده و قرار است تا بزودی «ولوو XC20» به بازار جهانی معرفی شود.

مدیران 777 مدیران 777

هنوز به طور کامل مشخص نیست که کمپانی سازنده چه ویژگی هایی را برای ولوو XC20 در نظر گرفته است و دقیقا در چه تاریخی توسط این خودروساز سوئدی معرفی می شود. اما آنچه که در برخی رسانه های خارجی یافت می شود، افزایش سرمایه گروه جیلی و ولوو باعث شده تا پروژه های جدید این نشان تجاری سریعتر به نتیجه مطلوب برسند و همان طور که مشخص است، حال ولوو محصولی را برای رقابت با ب ام و X1، آئودی Q2 و… آماده کرده است. بسیاری معتقد هستند که ولوو XC20 می تواند بازار خوبی را در چین به دست آورد و از آن سو، در بازار اروپا هم موفق ظاهر شود.
ولوو XC20
تصاویر اولیه حاکی از آن است که XC20 خطوط طراحی سایر کراس اوورها و شاسی بلندهای ولوو را دنبال می کند و تنها برخی جزئیات جدید به سبک طراحی آن اضافه شده است. از سویی احتمال آن قوی است که در ماه های اولیه عرضه XC20، ولوو فروش نمونه تمام الکتریکی این خودرو را آغاز کند. بسیاری معتقد هستند تا با رونمایی از این کراس اوور کوچک در هفته های جاری، ولوو XC20 به عنوان ایمن ترین خودروی کلاس و رده خود در بازار جهانی سال ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ شناخته می شود.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.