نسخه تولیدی بوگاتی شیرون سوپراسپرت ۳۰۰+ معرفی شد

نسخه تولیدی بوگاتی شیرون سوپراسپرت 300+ معرفی شد
پس از شکستن رکورد سرعت ۴۹۰ کیلومتر بر ساعت با خودروی شیرون سوپراسپرت لانگ تیل، اکنون این خودرو با نام «سوپراسپرت ۳۰۰+» در نسخه تولیدی معرفی شده است. همانند نمونه اولیه رکورد سرعت، بوگاتی شیرون سوپر اسپرت ۳۰۰ پلاس نیز از بدنه کشیده فیبرکربنی با خط های نارنجی بهره می برد.
نسخه تولیدی بوگاتی شیرون سوپراسپرت 300+ معرفی شد
امکان شخصی سازی خط های موجود روی بدنه نیز برای خریداران وجود دارد. مشابه مدل پروتوتایپ و چنتودیه چی، بوگاتی شیرون سوپراسپرت از پیشرانه ۸ لیتری ۱۶ سیلندر با ۴ توربوشارژر بهره می برد که قدرتی معادل ۱۵۷۸ اسب بخار تولید می کند.
نسخه تولیدی بوگاتی شیرون سوپراسپرت 300+ معرفی شد
بوگاتی قصد دارد ۳۰ نمونه از این خودرو، بدون استفاده از قطعات مخصوص رکورد سرعت همچون رول کیج و کامپیوترهای مخصوص را تولید کند. مدل تولیدی خلاف نمونه رکورد سرعت، از صندلی سرنشین نیز بهره خواهد برد. با وجود این که «اندی والاس» با شیرون سوپراسپرت مخصوص با ارتفاع کم تر رکورد سرعت ثبت کرد اما در راستای سهولت تردد در شهر، بوگاتی شیرون سوپراسپرت ۳۰۰+ با ارتفاع استاندارد عرضه خواهد شد.
نسخه تولیدی بوگاتی شیرون سوپراسپرت 300+ معرفی شد
بدون شک بزرگ ترین تغییر، درنظر گرفتن محدودیت سرعت ۴۴۰ کیلومتر بر ساعتی برای مدل تولیدی است. با این وجود، به گفته نشریه «تاپ گیر» خریداران قادر هستند با سفارش رول کیج و برداشتن محدودیت سرعت، قدرت واقعی مدل لانگ تیل را تجربه کنند. با این که در هیچ جاده ای، هیچ یک از مالکان بوگاتی شیرون سوپراسپرت قادر به ثبت سرعت ۴۹۰ کیلومتر بر ساعت نخواهد بود اما شرکت بوگاتی به خریداران در برخی همایش های خاص، اجازه ثبت رکورد سرعت در پیست مخصوص فولکس واگن با مسیر مستقیمی ۸.۷ کیلومتر را خواهد داد.
نسخه تولیدی بوگاتی شیرون سوپراسپرت 300+ معرفی شد
قیمت درنظر گرفته شده برای بوگاتی شیرون سوپراسپرت ۳۰۰+، ۳.۵ میلیون یورو (معادل ۳.۹ میلیون دلار) است. تولید این خودرو از سال ۲۰۲۱ آغاز می شود و نمونه رکورد سرعت این خودرو نیز به تازگی به فروش رسیده است.


پایگاه خبری اسب بخار
مترجم: ارشیا شیخ الاسلامی
منبع: Motor1

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777
۱ امتیاز از ۱ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.