معرفی مک لارن ۶۰۰LT کروک و رقص باد در موهای شما + ویدیو

معرفی مک لارن 600LT کروک و رقص باد در موهای شما + ویدیو
سرانجام “مک لارن” ۶۰۰LT کروک از راه رسید و این اتفاق برای خریداران ابَر خودروهایی که می خواهند وزش باد را در سرعت های بسیار بالا در میان موهای خود حس کنند، فرصت مناسبی به حساب می آید. این خودروی کروکی تنها ۵۰ کیلوگرم از مدل کوپه خود سنگین تر است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

عمده این افزایش وزن به طور واضح به مکانیزم اتوماتیک سقف جمع شونده این خودرو مربوط می شود، زیرا شاسی این مدل نیاز به تقویت اضافی برای حفظ سختی ساختاری خود به نسبت مدل سقف ثابت را ندارد.
در بحث مکانیکی، ۶۰۰LT کروک از تمام ویژگی های همتای مسقف خود برخوردار است. پیشرانه ۳.۸ لیتری دو توربوی ۸ سیلندر خورجینی این خودرو همچنان ۵۹۲ اسب بخار قدرت و ۴۵۷ پوند بر فیت گشتاور تولید می کند و این نیرو را توسط یک جعبه دنده ۷ دنده اتوماتیک و دوکلاچه به چرخ ها منتقل می کند.
معرفی مک لارن 600LT کروک و رقص باد در موهای شما + ویدیو


صفر تا صد کیلومتر بر ساعت در این مدل نیز همانند مدل کوپه، همان ۲.۸ ثانیه زمان خواهد برد و سرعت ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت در مدت زمان ۸.۴ ثانیه به ثبت خواهد رسید، یعنی ۰.۲ ثانیه کندتر از مدل کوپه. سرعت نهایی مدل کروک ۳۲۴ کیلومتر بر ساعت است درحالی که سرعت نهایی نسخه کوپه ۳۲۸ کیلومتر بر ساعت است.
در نسخه کروک نیز همان سبک از طراحی اگزوزها که به سمت بالا قرار گرفته اند را مشاهده می کنیم. یک بال ثابت فیبر کربنی هم در پشت خودرو جا خوش کرده است که به گفته کمپانی “مک لارن” ۱۰۰ کیلوگرم نیروی رو به پایین را در سرعت ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت برای این خودرو به ارمغان خواهد آورد.

آن چه این خودرو را متمایز می کند سقف جمع شونده آن است. سقف سه تکه این خودرو در سرعت‌ ۴۰ کیلومتر بر ساعت هم، تنها با فشردن یک دکمه جمع خواهد شد.
یک منحرف کننده باد یا همان Wind Deflector در بین صندلی ها تعبیه شده که به صورت الکترونیکی هوای ورودی به درون کابین را مدیریت می کند.
قیمت ۶۰۰LT کروک از ۲۵۶.۵۰۰ دلار آغاز می شود که خریداران می توانند این رقم را با افزودن آپشن های مختلف افزایش دهند. برای مثال با پرداخت ۲۲.۰۹۰ دلار می توانید بسته MSO ClubSport را سفارش دهید و از صندلی های مک لارن Senna و البته تریم داخلی از جنس فیبر کربن، هواکش های آب شش گونه از جنس فیبر کربن روی گل گیرهای جلو و پیچ های رینگ تیتانیومی بهره مند شوید.
معرفی مک لارن 600LT کروک و رقص باد در موهای شما + ویدیو

خریداران حتا می توانند به سفارش خود، سیستم صوتی و سیستم تهویه مطبوع را از روی خودرو حذف کنند، تا با این کار رژیم سختی را به خودروی نه چندان سنگین وزن خود تحمیل کنند!

سیاوش مرادی
پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.