مسابقه درگ میوه های ممنوعه + ویدیو

مسابقه درگ میوه های ممنوعه + ویدیو
در حال حاضر، سگمنت خودروهای Small Hot Hatch یا همان هاچ بک های تندروی کوچک در بازار اروپا، جذاب تر از همیشه است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

کمپانی “فولکس واگن” پولو GTIجدید را در سبد محصولات خود دارد و “فورد” به عنوان رقیبی جدی فیستا STجدید را روانه بازار کرده است. حتا کمپانی “تویوتا” هم با یاریس GRMNتولید محدود، به این بازی بازگشته است. هر سه خودرو در قاره کهن هم در دسترس هستند. پس بیایید با هم ببینیم کدام خودرو در مقابل پولی که به خاطرش می پردازید، خودروی بهتری است.
بروبچه های کانال یوتیوب “LoveCars” هر سه خودرو را برای یک مسابقه درگ و تست ترمزگیری در کنار هم قرار داده اند. مجریان این برنامه “رایان کولن” (Ryan Cullen) و “پل وودمن” (Paul Woodman) به “تیف نیدل” (Tiff Needell) می پیوندند تا برنامه خود را با بحث در مورد قیمت این سه خودرو آغاز کنند. بی شک از شنیدن این که خودروی تولیدی کمپانی تویوتا از دو خودروی دیگر گران تر است، شگفت زده خواهید شد، فورد در رتبه بعدی قرار می‌گیرد و بله، فولکس واگن پولو GTIارزان ترین خودروی گروه است.
سوال بعدی این جاست که قدرتمندترین خودروی گروه کدام است؟ فورد فیستا STموتوری ۱.۵ لیتری اکو بوست ۳ سیلندر دارد که ۲۰۰ اسب بخار قدرت تولید می کند که با جعبه دنده ای ۶ دنده همراه شده است. فولکس واگن از پیشرانه ای بزرگ تر بهره
می برد، پیشرانه ۲.۰ لیتری ۴ سیلندر که ۱۹۷ اسب بخار قدرت را توسط یک جعبه دنده دوکلاچه اتوماتیک به چرخ ها منتقل می کند.
در مقابل یاریس GRMNاز موتور ۱.۸ لیتری سوپرشارژ استفاده می کند که ۲۰۹ اسب بخار قدرت را توسط یک جعبه دنده ۶ دنده دستی به چرخ های جلو منتقل می کند. پس تویوتا لقب قدرتمندترین خودروی گروه را نیز به دست می آورد.
اکنون به مهم ترین سوال رسیده ایم، کدام یک پیروز مسابقه درگ خواهند شد؟ البته که نتیجه را بازگو نخواهیم کرد تا جذابیت تماشای این ویدیو را از دست ندهید. در این ویدیو شما با سه خودروی هاچ بک بسیار متفاوت رو به رو خواهید شد که هرکدام قابلیت های خوبی را در پیست مسابقه از خود به نمایش می گذارند و در رانندگی های روزانه نیز بسیار عالی عمل خواهند کرد. در انتها یک اتفاق غیر منتظره هم خواهیم داشت، لذت ببرید!

سیاوش مرادی
پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.