قیمت پایه ای رنو مگان فیس لیفت مشخص شد

رنو مگان 2020

شرکت «رنو» به تازگی مشخصات فنی و قیمت سبد محصولات «مگان» فیس لیفت را منتشر کرده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

معرفی مگان فیس لیفت در سال ۲۰۲۰، یکی از مهم ترین اتفاق ها در تقویم شرکت رنو بود. اکنون این خودروساز فرانسوی مشخصات فنی و قیمت مگان فیس لیفت را در بازار انگلستان منتشر کرده است. سبد محصولات رنو مگان فیس لیفت این بار شامل مدل قدرتمند RS و اولین نسخه پلاگین هیبریدی مگان می شود. قیمت رنو مگان در نسخه پایه ای، به عنوان رقیب اصلی «فورد فوکوس»، از ۲۰٫۷۴۰ پوند آغاز می شود.

رنو مگان 2020

این نسخه تنها در دو تریم Iconic و RS-Line عرضه می شود. در اولین تریم، ویژگی هایی همچون چراغ های تمام LED، سنسور پارک جلو و عقب، نمایشگر ۷ اینچی با قابلیت مسیریابی ماهواره ای و سیستم کمک های راننده همچون هشدار خروج از خط و شناسایی علائم ترافیکی به کار رفته است.

رنو مگان 2020

در تریم RS-Line ظاهر خودرو به روزرسانی شده و در کابین از نمایشگر ۹٫۳ اینچی لمسی استفاده شده است. مهم ترین تغییر در سبد محصولات مگان فیس لیفت جدید، افزوده شدن فناوری E-Tech پلاگین هیبریدی است. این سیستم در ابتدا تنها در مدل واگن Estate قابل سفارش خواهد بود. در این فناوری، که پیش از این در کراس اوور «کپچر» نیز استفاده شده بود، یک پیشرانه ۱٫۶ لیتری ۴ سیلندر با دو موتور الکتریکی ترکیب شده است.

رنو مگان 2020

انتقال قدرت نیز از طریق جعبه دنده چندحالته بدون کلاچ صورت می گیرد. به گفته رنو، انتقال قدرت در این جعبه دنده به بهره‌ورترین حالت ممکن صورت می گیرد و راننده به سختی متوجه تعویض دنده می شود. با بهره گیری از سیستم ۹٫۸ کیلووات ساعتی و باتری ۴۰۰ ولتی قدرت ترکیبی به ۱۵۸ BHP می رسد.

رنو مگان 2020

همچنین خودرو قادر است در حالت تمام الکتریکی، مسافت ۴۸ کیلومتر را با سرعتی بیش از ۱۳۵ کیلومتر بر ساعت طی کند. سرعت گیری صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت در این مدل در ۹٫۸ ثانیه انجام می گیرد و میزان مصرف سوخت در عدد خارق العاده ۱٫۰۸ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر ثبت شده است. میزان CO2 تولیدی نیز به ۳۰ گرم در هر کیلومتر می رسد. از دیگر تغییرات صورت گرفته در سبد محصولات مگان می توان به افزوده شدن سیستم سرگرمی Easy Link با نمایشگر ۱۰٫۲ اینچی برای پشت آمپر دیجیتالی اشاره کرد.

رنو مگان 2020

چراغ های پیورویژن تمام LED و مرحله دوم فناوری خودران با سیستم راهنمای ترافیکی نیز قابل سفارش هستند. تریم RS-Line اکنون جایگزین GT-Line شده و دیگر خبری از نسخه RS 280 نیست. تمامی مدل های RS با پیشرانه توربوشارژ ۲۹۶ اسب بخاری عرضه می شوند.

رنو مگان 2020

در صورت سفارش جعبه دنده دوکلاچه خودکار گشتاور پیشرانه، با افزایش ۳۰ نیوتن متر، به ۴۲۰ نیوتن متر می رسد. قدرتمندترین مدل در خانواده RS، نسخه تروفی خواهد بود که مخصوص پیست طراحی شده است. فروش رنو مگان فیس لیفت از ماه آینده آغاز می شود و اولین نمونه ها تا پیش از پایان سال ۲۰۲۰ به بازار عرضه می شود.

ارشیا شیخ الاسلامی
پایگاه خبری اسب بخار
منبع: Autocar

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.