قیمت مدل به روزرسانی شده از مزدا ۳ اعلام شد

مزدا ۳
چند ماه پس از معرفی «مزدا ۳» جدید، اکنون این خودرو برای بازار آمریکا به روزرسانی شده و قیمت جدید آن اعلام شده است. خودروساز ژاپنی برای مدل پایه ای سدان مزدا ۳، سیستم ایمنی i-Activsense را درنظر گرفته است. این سیستم شامل هشدار هوشیاری راننده، رادار کروزکنترل با سیستم توقف و حرکت، ترمز هوشمند، هشدار خروج از خط، راهنمای ماندن در خط و روشنایی نور بالا می شود.
مزدا ۳
مزدا ۳ سدان پایه ای که با قیمت ۲۲.۴۲۰ دلار به علاوه ۹۲۰ دلار هزینه تحویل عرضه می شود، در حالت استاندارد از چراغ های خودکار و برف پاک کن های هوشمند بهره می برد. جلوپنجره مات، رینگ های ۱۶ اینچی آلومینیومی، پوشش مخصوص صندلی و درها، شیشه های کناری برقی، نمایشگر ۸.۸ اینچی سیستم سرگرمی و نمایشگر ۷ اینچی پشت آمپر دیجیتالی نیز از دیگر ویژگی های استاندارد مدل سدان هستند.
مزدا ۳
مزدا ۳ هاچ بک که با قیمت ۲۴.۶۲۰ عرضه می شود، از ویژگی هایی همچون سیستم سرگرمی هماهنگ با اپل کارپلی و اندروید اتو، سیستم ورود بدون کلید، پوشش در و صندلی های چرمی، فرمان و سردنده چرمی، سیستم تهویه خودکار دو نقطه ای، برف پاک کن های حساس به باران، جلوپنجره مشکی متالیک، بال عقب سقفی و رینگ های ۱۸ اینچی بهره می برد.
مزدا ۳
از سیستم های ایمنی به کاررفته در مزدا ۳ هاچ بک نیز می توان به هشدار هوشیاری راننده، رادار کروزکنترل با سیستم توقف و حرکت، ترمز هوشمند، رادار نقطه کور با هشدار خروج از پارک، هشدار خروج از خط با راهنمای ماندن در خط و روشنایی نوربالا اشاره کرد.


تمامی مدل های سفارش آمریکای مزدا ۳ با پیشرانه ۲.۵ لیتری Skyactiv-G بنزینی با ۱۸۶ اسب بخار قدرت و ۲۵۱ نیوتن متر گشتاور عرضه خواهند شد. پیشرانه خودرو از حالت غیرفعال کردن سیلندرها در حالت عادی بهره می برد و این سیستم در تمامی مدل های سفارشی چهار چرخ محرک نصب خواهد شد. جعبه دنده ۶ دنده دستی نیز تنها برای مدل پریمیوم هاچ بک دیفرانسیل جلو قابل سفارش است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

ارشیا شیخ الاسلامی
پایگاه خبری اسب بخار
منبع: Carscoops

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.