قایق تفریحی LY 650 لکسوس رونمایی شد

قایق تفریحی LY 650 لکسوس
«لکسوس» به تازگی وارد صنعت قایق سازی شده و مدل “LY 650” را به عنوان اولین قایق تفریحی لوکس خود در فلوریدای آمریکا معرفی کرده است. قایق LY 650 براساس طرح مفهومی یات اسپرت که در ژانویه ۲۰۱۷ معرفی شد، ساخته شده است. این قایق توسط استودیوی طراحی “Nuvolari Lenard” در ایتالیا طراحی شده است.
قایق تفریحی LY 650 لکسوس
بدنه قایق با پوشش دورنگ مزین شده و درون قایق، تمامی عناصر طراحی لوکس به کار رفته است. در سالن قایق دو صندلی برای کاپیتان، مبل، آشپزخانه و سه تخت خواب زیر سالن برای خوابیدن ۶ نفر فراهم شده و در هر یک از اتاق های یات، بیش از دو متر فضای سر و دوش حمام درنظر گرفته شده است. افزون بر این، قایق تفریحی لکسوس LY 650 با فن آوری LY-Link عرضه می شود که اطلاعات و مشخصات لحظه ای یات را به اشتراک می گذارد.
قایق تفریحی LY 650 لکسوس
به طور مثال، کاربران می توانند با استفاده از تلفن همراه خود، سیستم تهویه هوا و روشنایی قایق را کنترل کنند. قایق تفریحی لکسوس LY 650 بر پایه ساختار قدرتمند شامل CFRP (پلاستیک تقویت شده به وسیله فیبرکربن) و GFRP (پلاستیک تقویت شده به وسیله فایبرگلس) ساخته شده است. ساختار بدنه با کمک شرکت “Marquis Yachts” طراحی و تولید شده است.
قایق تفریحی LY 650 لکسوس
لکسوس LY 650 با بهره مندی از دو پیشرانه ولوو پنتا IPS، هر کدام ۱۳۵۰، ۱۲۰۰ یا ۱۰۵۰ اسب بخار قدرت تولید می کنند. بدین ترتیب یات ۲۰ متری لکسوس تا ۲۷۰۰ اسب بخار قدرت تولید می کند. به منظور دست یابی به چنین قدرتی، مخزن سوخت ۴۰۱۲ لیتری برای یات لکسوس درنظر گرفته شده است.
قایق تفریحی LY 650 لکسوس
اولین یات لکسوس با ویژگی پایلوتی متعددی عرضه می شود. این ویژگی ها شامل کنترل به وسیله جوی استیک، ویژگی auto-flap و پشت آمپر مدرن با نمایشگر لمسی و … می شود. لکسوس برای یات LY 650، بدون مالیات و آپشن، قیمت ۳.۵ میلیون دلار را درنظر گرفته است. عرضه قایق تفریحی جدید لکسوس از اواخر اکتبر آغاز می شود.


پایگاه خبری اسب بخار
ارشیا شیخ الاسلامی
منبع: Carscoops

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8
۱ امتیاز از ۱ رای

مدیران 777 مدیران 777

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.