فیلم برداری گرند تور به دلیل گسترش ویروس کرونا متوقف شد

گرند تور

«جرمی کلارکسون» رسماً اعلام کرد که فیلم برداری «گرند تور» به دلیل نگرانی های ناشی از گسترس کرونا ویروس، به علت سفر کردن، به تعویق می افتد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

پس از انتشار آخرین قسمت گرند تور، طرف داران دوآتشه این مجموعه منتظر فصل چهارم آن بودند. همان طور که احتمالاً می دانستید، قرار بود قسمت بعدی گرند تور با حضور جرمی کلارکسون، ریچارد هموند و جیمز می در ماداگاسکار فیلم برداری شود.

ماجرا از توییتر آغاز شد. زمانی که کلارکسون در جواب توییت یکی از هواداران گرند تور توییت زد. آن طرف دار در توییت خود گفته بود: «من فکر می کنم آمازون پرایم بدون حضور گرند تور هیچ ارزشی ندارد.» اما کلارکسون در پاسخ به او این گونه نوشت: «ما در آمادگی کامل به سر می بریم و زمانی که شر این ویروس کنده شود ضبط دو قسمت جدید را آغاز می کنیم.»

از سوی دیگر، طرف دار دیگری هم این پرسش را مطرح کرده بود که چرا هیچ برنامه ای برای قسمت های ویژه و متفاوت با حضور هر سه مجری در دستور کار گرند تور قرار ندارد؟ کلارکسون در پاسخ به این شخص نیز گفته است: «گویا شما هنوز خبر را نشنیده اید! یک ویروس خطرناک از راه رسیده که سفرهای بین المللی را به شدت محدود کرده است.»

هنوز اطلاعات و جزییاتی از دو قسمت جدیدی که کلارکسون وعده آن ها را داده است در اختیار نداریم. با وجود ویروس کرونا هم نمی توان زمان دقیقی برای آغاز فیلم برداری گرند تور پیش بینی کرد. به هر حال، این قطعاً خبر بدی برای ماشین بازها به حساب می آید. هنوز تعداد زیادی از قسمت های پیشین گرند تور بر روی “Amazon Prime” موجود هستند که برای گذراندن زمان در روزهای قرنطینه، سرگرمی مناسبی به نظر می آیند. از طرف دیگر، فصل بیست و هشتم «تاپ گیر» نیز با حضور کریس هریس، پدی ام سی گاینس و فردی فلینتوف برنامه ای جذاب برای ماشین بازهایی است که می خواهند قرنطینه خود را به بهترین شکل سپری کنند.

سپهر عظیمی
پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.