فیس لیفت همزاد تویوتا GT86 مشاهده شد

فیس لیفت تویوتا GT86
درحالی که «تویوتا» و «سوبارو» به طور رسمی درحال کار بر روی نسل جدید ۸۶ و BRZ هستند، تصاویر جاسوسی جدیدی منتشر شده اند که نشان می دهند گویا سوبارو قصد دارد همچنان نسل کنونی BRZ را با تغییراتی محدود روی خط تولید نگه دارد. خودروی شکارشده، درحال دور زدن در پیست افسانه ای نوربرگ رینگ بوده است و پوزه آن را با برچسب های استتاری پوشانده اند.
پوشش های استتاری، این واقعیت را پنهان نکرده اند که این فیس لیفت BRZ، در نمای جلو با مدل های قبلی متفاوت است. خلاف مدل سابق، شبکه ورودی هوای روی سپر به شکلی عریض طراحی شده است. در دو سوی آن نیز شیارهای عمودی تعبیه شده اند که اندکی ظاهر خودرو را متفاوت تر کرده اند. دیگر تغییر به وجود آمده، تیزتر شدن خطوط چراغ ها است که چهره BRZ را خشن تر می کند. با بررسی گلگیرها، می توان به تیزتر شدن برش آن ها پی برد. از ویژگی های مثبت طراحی BRZ جدید، امکان خنک سازی ترمز های جلو به وسیله ورودی هواهای تعبیه شده در کناره های سپر است. گرافیک چراغ های جلو تقریباً دست نخورده باقی مانده است. اما چینش LEDها سبکی جدید به خود گرفته است. پروژکتورها هم با فرمی جدید دیزاین شده اند.
فیس لیفت تویوتا GT86
در نمای عقب تغییرات کوچکی دیده می شود. بخش بالای چراغ ها با یک نوار قرمز رنگ پوشانده شده است که به نظر، سعی دارد طرح جدید این قسمت را از چشم ها مخفی نگه دارد. احتمالاً یک اسپویلر کوچک هم در آینده در این قسمت نصب می گردد. دیفیوزر عقب تقریباً همان طرح سابق را دارد، با این تفاوت که سر اگزوزها اندکی بزرگ تر از قبل شده اند و پیرامون محل قرارگیری آن ها با خطوط افقی تزیین شده است. هنوز چیزی از ویژگی های فنی و تغییرات موتوری فیس لیفت BRZ منتشر نشده است. تصاویر جاسوسی گرفته شده این حدس و گمان را به وجود می آورند که این خودرو، یک فیس لیفت مینور بر روی BRZ است. هرچند احتمال تولید مدل خاصی با پسوند TS از BRZ توسط سوبارو را هرگز رد نمی کنیم. آن چه مسلم است، اکنون با قطعیت نمی توان گفت که چه زمانی پای این فیس لیفت به نمایشگاه های سوبارو باز می شود.
سپهر عظیمی
پایگاه خبری اسب بخار

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.