فیس لیفت جدید کیا کادنزا رونمایی شد

فیس لیفت جدید کیا کادنزا رونمایی شد
«کیا» همچون جنسیس در هیوندای، برند لوکس مستقلی ندارد. با این حال، به نظر می رسد خریداران آئودی A6 پیش از انتخاب این خودرو، خوب است نگاهی هم به «کیا کادنزا»ی جدید داشته باشند.

مدیران 777 مدیران 777

اما برای آگاهی بد نیست بدانید نام این محصول دیگر «کادنزا» نیست! این خودرو در کره و از این پس در بسیاری از بازارها با نام “K7 Premier” شناخته می شود. با این حال، هنوز شعبه آمریکایی کیا به معرفی رسمی این خودرو نپرداخته است.
فیس لیفت جدید کیا کادنزا رونمایی شد


البته مدل جدید کادنزا، فقط یک فیس لیفت است. واضح است بیش ترین تغییرات در نمای جلو رخ داده اند. جایی که ما جلوپنجره جدیدی بر پیشانی کادنزا می بینیم. جلوپنجره ای که به جلوپنجره مرسدس بنز AMG GT هم بی شباهت نیست! جلوپنجره از دو طرف به چراغ های اصلاح شده جلو با LEDهای Z شکل محدود شده است. پروژکتورهای جدید جلو هم خشونت بیش تری در ظاهر کادنزا ایجاد کرده اند. چیزی شبیه به آن چه در فیس لیفت هیوندای آیکونیک دیدیم.
فیس لیفت جدید کیا کادنزا رونمایی شد

سپر تغییرات جزئی به خود دیده است. در نمای عقب، کادنزا چراغ های LED جدیدش را به رخ می کشد. طراحی داخلی خودرو با اصلاحات بسیار خوبی مواجه بوده است. کنترلر دیجیتال مرکزی، نمایش گر مسیریاب بزرگ تر، کلیدهای جدید داشبورد و شیفتر دنده مشابه با کیا استینگر از جمله بخش های جدید کابین هستند. درباره پیشرانه و ویژگی های فنی می توان گفت کیا، کادنزا را با شرایط متفاوتی در سراسر دنیا عرضه می کند. در کره، پیشرانه ۲٫۵ لیتری Gdi با ۱۹۰ اسب بخار قدرت، قلب تپنده اصلی کادنزا خواهد بود. اما این سدان لوکس با پیشرانه های دیگری نیز قابل سفارش است. ۲٫۲ لیتری دیزل، ۲٫۴ لیتری هیبرید، ۳٫۰ لیتری ۶ سیلندر بنزینی و دیزلی از جمله آن ها هستند.
بسته به مدل، شما قادر به سفارش جعبه دنده ۶ دنده یا ۸ دنده اتوماتیک برای کادنزا ۲۰۲۰ هستید. ما در هیچ یک از منابع، خبری از وجود پیشرانه ۳٫۳ لیتری در کادنزای جدید پیدا نکردیم، اگرچه امکان عرضه آن در آینده ای نزدیک وجود دارد.
سپهر عظیمی
پایگاه خبری اسب بخار

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.