فوری/ محصول جدید گروه بهمن مشخص شد + تصاویر

دانگ فنگ ix5 گروه بهمن

حدود دو ماه پیش، «اسب بخار» خبری منتشر کرد که از سوی «گروه بهمن» تکذیب شد. در آن خبر عنوان شده بود که گروه بهمن قصد دارد با همکاری «دانگ فنگ» محصولی جدید تولید کند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

به گزارش پایگاه خبری «اسب بخار»؛ این خبر اما با واکنش گروه بهمن همراه و تکذیب شد. اما رصد رفتار تبلیغاتی این گروه مبنی بر نصب بیلبوردهای تبلیغاتی، که طی هفته های اخیر در سطح اتوبان های تهران نصب شده است، نشان می دهد که این گروه قصد آماده سازی اذهان و جلب نظر مردم برای انتشار خبریا اخبار جدید را دارد.

مدیران 777 مدیران 777

حتما بخوانید: معرفی کراس اوور جدید بازار: دانگ فنگ ix5 + تصاویر

اطلاعات به دست آمده نشان می دهد که گروه بهمن قصد دارد به زودی «دانگ فنگ ای ایکس ۵» (IX5) را، که یک کراس اوور است، با نشان اختصاصی وارد بازار کند. دلیل عدم استفاده از نام و یا لوگوی دانگ فنگ هم این است که این شرکت به دلیل تحریم ها و همچنین گسترده تر کردن فعالیت هایش در ایران قصد ندارد با نام تجاری خود در ایران حضور داشته باشد. کما این که هم اکنون این خودروسازی چینی با همین روش با خودروسازی «فردا» نیز همکاری می کند. ماحصل این همکاری دو کراس اوور است که یکی از آنان با نام «اس ایکس ۶» (SX6 ) با نشان «فرداموتورز» به بازار عرضه شده است.
این خبر هنوز واکنشی از سوی گروه بهمن نداشته است، اما بررسی های میدانی پایگاه خبری اسب بخار نشان می دهد که این بار حضور این خودرو در ایران جدی است و باید در آینده نزدیک منتظر محصولی جدید از سوی گروه بهمن باشیم.

پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.