فروش فوری و اقساطی پژو ۴۰۵ SLX و سمند LX اعلام شد – بهمن ۹۸

فروش فوری پژو 405 اس ال ایکس

گروه صنعتی ایران خودرو برنامه دارد تا در روزهای یکشنبه (۶ بهمن ۹۸) و سه شنبه (۸ بهمن ۹۸) فروش فوری پژو ۴۰۵ SLX و سمند LX را به صورت اقساطی انجام دهد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

طرح های فروش اعتباری و اقساطی جدید در راستای حذف واسطه ها و دلال ها برنامه ریزی می شوند و در راستای هم هدف، بخش اندکی از بهای تمام شده خودرو به صورت اقساط یکساله از جانب مشتری به شرکت پرداخت خواهد شد.

مدیران 777 مدیران 777

در بخشنامه فروش فوری ایران خودرو اعلام شده که پژو ۴۰۵ SLX روز یکشنبه از ساعت ۱۰ صبح به صورت اینترنتی عرضه می شود و همچنین سمند LX نیز از ساعت ۱۰ صبح سه شنبه قابل ثبت نام و خریداری است. سمند LX این طرح فروش از نوع ۲۹۳۴۰ است و پیشرانه ۱٫۸ لیتری ۸ سوپاپ ۱۰۰ اسب بخار با گشتاور ۱۵۳ نیوتن متر بر روی آن نصب میش ود. پژو ۴۰۵ تیپ SLX نیز به پیشرانه TU5 مجهز است که ۱٫۶ لیتر حجم دارد و ۱۰۵ اسب بخار را با ۱۴۲ نیوتن متر تولید می نماید.

قیمت پژو ۴۰۵ SLX در این طرح فروش ۶۷ میلیون و ۹۹۸ هزار و ۴۰۰ تومان در نظر گرفته شده و سمند LX هم با قیمت مصوب ۶۶ میلیون و ۹۸۶ هزار و ۴۰۰ تومان عرضه خواهد شد. برای خرید هر دو خودرو به دو فقره چک با فواصل شش ماه نیاز است. بر اساس اطلاعیه ایران خودرو در این طرح فروش خودروهای نام برده طی ۳۰ روز به دست مشتریان می رسند. لازم به ذکر است که تنها رنگ سفید این دو خودرو قابل سفارش گذاری است و ظرفیت این طرح فروش، بسیار محدود اعلام گردیده است.

شرایط فروش ایران خودرو
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.