فروش فوری دو تیپ از پژو پارس آغاز شد

شرایط فروش پژو پارس

گروه صنعتی ایران خودرو از روز گذشته، فروش فوق العاده پژو پارس LX و پژو پارس سال را آغاز کرده است. در این طرح فروش خودروها با قیمت مصوب به دست مشتریان می رسند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری «اسب بخار»، ایران خودرو که آخرین طرح فروش فوق العاده پاییزه خود را از ۳۰ آذر ۱۳۹۹ آغاز نمود، سه محصول به نسبت پر تقاضا را برای ثبت نام مشتریان فراهم کرد. از روز گذشته مشتریان این شرکت می توانند تا برای خرید پژو پارس LX، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ و پژو پارس سال به وبسایت این خودروساز مراجعه کنند و با توجه به قوانین فروش های فوق العاده، فرایند ثبت نام اولیه را طی نمایند. بدیهی است که به خاطر تقاضای فراتر از ظرفیت، برنامه قرعه کشی نیز در این طرح فروش اجرا می شود.

پژو پارس سال در این طرح فروش ۱۲۱ میلیون و ۵۴۷ هزار تومان قیمت گذاری شده است و نسخه TU5 یا همان پارس LX نیز ۱۲۶ میلیون و ۳۴۹ هزار تومان به فروش می رسد. رنگ قابل سفارش برای این خودروهای ثبت نامی، فقط سفید است و ایران خودرو برنامه دارد تا طی ۹۰ روز خودروهای ثبت نامی را به دست مشتریان برساند. متقاضیان این طرح فروش باید توجه داشته باشند که پیش از انجام فرایند ثبت نام، قوانین فروش های فوق العاده را مطالعه کنند و بدانند که سند خودروهایشان تا یک سال در رهن خودروساز باقی خواهد ماند و فروش و تعویض پلاک این خودروها امکان پذیر نیست.

شرایط فروش ایران خودرو
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.