طرح جدید خدمات پس از فروش هیوندای برای مشتریان ایرانی

به تازگی کمپانی «هیوندای» کمپین های خدمات پس از فروش جدیدی را در مناطق مختلف اجرایی کرده است. با توجه به میزان حضور محصولات هیوندای در ایران، قرار است تا از شنبه هفته آینده، شرایطی ویژه ای برای خدمات تابستانه خودروهای هیوندای آغاز شود.

مدیران 777 مدیران 777

«شرکت تجارت بین المللی و پشتیبانی کرمان خودرو»(KTL)، به عنوان تنها نماینده رسمی هیوندای سواری در ایران برنامه دارد تا به محصولات بنزینی و هیبریدی این نشان کره ای در آغاز فصل سرما، خدمات ویژه ای را با تخفیف در قالب طرح سرویس کلینیک “پاییز پاک” از تاریخ ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ لغایت ۱۳۹۹/۰۸/۰۱  اجرا نماید.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8
هیوندای KTL

در این طرح خودروهایی مانند هیوندای سانتافه، توسان، سوناتا، سوناتا هیبرید، i10، i20، النترا، اکسنت، آزرا و… می توانند از خدمات این طرح هیوندای و KTL استفاده کنند. یکی از نکات قابل توجه در خصوص سرویس کلینیک پاییز پاک، امکان استفاده تمام مالکان خودروهای هیوندای (واردات و تولید کرمان موتور، آسان موتور، پاکرو و واردات شخصی) است.

  1. مالکین کلیه خودروهای هیوندایی می توانند با مراجعه به نمایندگی های مجاز سراسر کشور ضمن انجام بازدید رایگان آغاز فصل سرما، از تخفیقات ۱۰ تا ۵۰ درصدی اجرت خدمات و قیمت قطعات استفاده نمایند.
  2. مالکین خودروهای هیبرید هیوندای می توانند در مدت زمان اجرای طرح با مراجعه به نمایندگی های منتخب از مزایا و تخفیفات ویژه طرح استفاده نمایند.
    تخفیفات در نظر گرفته شده در طرح پاییز پاک به شرح ذیل می باشد:
    بازدید رایگان آغاز فصل سرما (سیستم تهویه، لنت، لاستیک، تیغه برف پاک کن، سیستم خنک کننده موتور و چراغ ها)
    %۵۰ تخفیف اجرت سرویس های ادواری
    %۲۰ تخفیف فیلتر تهویه مطبوع
    %۲۰ تخفیف محلول شوینده سیستم سوخت رسانی (Techron)
    %۱۰ تخفیف فیلتر روغن موتور و فیلتر هوا ۱۰% تخفیف شمع موتور
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.