شرایط فروش سایپا شاهین اعلام شد-خرداد ۹۹

سایپا شاهین

گروه خودروسازی سایپا صبح امروز شرایط فروش «سایپا شاهین» را اعلام کرد. بر اساس اطلاعات موجود، امروز ظهر اولین برنامه فروش سدان جدید سایپا آغاز خواهد شد.

مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری «اسب بخار»؛ مجید باقری خوزانی، قائم‌مقام مدیرعامل در امور فروش شرکت خودروسازی سایپا، صبح امروز در مراسم قرعه کشی فروش فوق العاده سایپا اعلام کرد که پیش فروش جدید این شرکت با عرضه شاهین، ساینا S و کوییک سال آغاز می شود. به گفته باقری در حال حاضر مدارک لازم برای قیمت گذاری شاهین به سازمان حمایت ارسال شده و بزودی قیمت رسمی این خودروی جدید مشخص می شود. اما با توجه به مجوزهای موجود، مشتریان می توانند از ظهر ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ با در نظرگیری پیش پرداخت ۸۰ میلیون تومانی اقدام به ثبت نام سایپا شاهین نمایند. البته که در طرح پیش فروش سایپا، فعلا نیازی به پرداخت ودیعه اولیه نیست و در صورت برنده شدن ثبت نام کنندگان در قرعه کشی، مراحل تکمیل وجه انجام خواهد شد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

به گفته مدیران سایپا، شاهین در زمستان ۱۳۹۹ به دست خریداران می رسد و در حال حاضر تولید آزمایشی این محصول در کارخانه تهران آغاز شده است. بر اساس تبلیغات انجام شده برای سایپا شاهین، قرار است تا این سدان رده C با پیشرانه TCM15 به بازار بیاید. این پیشرانه ۱۵۰۳ سی سی حجم دارد و با ۸ سوپاپ و سامانه توربو شارژ، ۱۰۸ تا ۱۲۰ اسب بخار را با گشتاور ۱۶۵ تا ۱۷۷ نیوتن متر در اختیار راننده می گذارد. جعبه دنده ۵ سرعته جدید سایپا نیز بر روی این خودرو قرار می گیرد و توان پیشرانه را به چرخ های جلوی خودروی می رساند. دو کیسه هوا، سانروف، فرمان کمکی برقی، نمایشگر ۷ اینچی لمسی، سنسور و دوربین عقب، تریم داخلی چرم و پارچه، سامانه GSI و BCM، سانروف، تهویه اتوماتیک، سنسور نور، چراغ روشنایی روز، رینگ آلومینیومی و… از جمله امکانات سایپا شاهین است.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.