سه لکسوس و یک تویوتا جدید در سبد ایرتویا

سه لکسوس و یک تویوتا جدید در سبد ایرتویا
فرزاد صالحی، مدیر بازاریابی شرکت ایرتویا، در گفتگو با خبرنگار گروه مستند اسب بخار اعلام کرد:
«تا پایان سال ۹۶ طبق وعده های خود عمل می کنیم و سه خودرو جدید از لکسوس و یه خودرو دیگر از تویوتا به بازار ایران معرفی می کنیم». صالحی در ادامه صحبت های خود گفت: « ما در نمایشگاه خودرو تهران ۹۵، دو محصول جدید از تویوتا و سه محصول از لکسوس را معرفی کردیم و در حال حاضر C-HR را یک ماه زودتر از وعده خود به مشتریان تحویل داده ایم. در برنامه های بعدی شرکت قرار است که لکسوس RX200t، GS200t و IS300h روانه بازار شود. همچنین تویوتا آوریس به عنوان یک هاچبک ژاپنی تا چند ماه دیگر به بازار می آید که می تواند در رده قیمتی جدیدی در بازار قرار بگیرد».
صالحی در خصوص واردات کمری ۲۰۱۸ اعلام کرد که «شرکت ایرتویا به دنبال این است که سدان پرفروش کمری را دوباره در بازار ایران احیا کند و آخرین نسل آن را به بازار عرضه نماید. ولی به هر حال باید فرایند اداری و بازاریابی این خودرو در کشور انجام شود و شریک تجاری ما یعنی تویوتا شرایط صادرات این خودرو را به ایران فراهم کند. ولی ما دنبال واردات این خودرو در بازار کشور هستیم و می خواهیم که کمری دوباره در سبد محصولات ما قرار گیرد».
مدیر بازاریابی ایرتویا در خصوص رونمایی از محصولات دیگر در نمایشگاه خودرو تهران ۹۶ که در آذرماه سال جاری برگزار می شود گفت: «حضور ما در هر نمایشگاهی باید توجیه خاص خود را داشته باشد. هنوز در خصوص حضور در نمایشگاه خودرو امسال به نتیجه ای قطعی نرسیده ایم. ولی اگر به نمایشگاه خودرو تهران بیاییم، قطعا مانند سال گذشته خبرهای ویژه ای برای دوستاران تویوتا خواهیم داشت».
عکس ها: عرفان حمیدی
گروه مستند اسب بخار

مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.