رضوانی تانک X معرفی شد

رضوانی تانک X معرفی شد
اتاق سنتی نسل قبلی «جیپ رانگلر JK» را به یاد آورید. اکنون به «رضوانی تانک X» جدید نگاه کنید که بر اساس ساختار آخرین مدل از جیپ JL طراحی شده است.
اگرچه رانگلر استاندارد با بهای کم تر از ۳۰٫۰۰۰ دلار، در دسته شاسی بلندهای آفرودر اقتصادی بازار جای می گیرد، اما شما برای قرار گرفتن پشت فرمان تانک، باید یک تسویه حساب ۱۵۵٫۰۰۰ دلاری با شرکت رضوانی داشته باشید! حتا در نسخه زره پوش Military Edition تانک، قیمت رسمی این خودرو به ۲۹۵٫۰۰۰ دلار می رسد! این شما و این پرچم دار خانواده تانک با نام «رضوانی تانک X» و برچسب قیمت ۳۴۹٫۰۰۰ دلاری!
گران ترین و جدیدترین نسخه تانک، از پیشرانه سوپر شارژ ۶٫۲ لیتری ۸ سیلندر متعلق به دوج دیمون تغذیه می شود! اما رضوانی با ایجاد تغییراتی در آن، قدرت خروجی و گشتاور نهایی را به ترتیب به بیش از ۱٫۰۰۰ اسب بخار و ۱٫۱۸۰ نیوتن متر رسانده است. با این اعداد و ارقام قابل توجه، رضوانی ادعا می کند که تانک X اکنون قدرتمندترین شاسی بلند در حال تولید در جهان است.
رضوانی تانک X معرفی شد
از مهم ترین آپشن های سفارشی بر روی این بچه غول گران قیمت می توان به سیستم نایت ویژن (دید در شب) حرارتی به قیمت ۶٫۵۰۰ دلار، پله های برقی اتوماتیک به ارزش ۲٫۵۰۰ دلار و پکیج نورپردازی داخلی ۲٫۵۰۰ دلاری اشاره کرد. از نظر فنی شما می توانید سیستم تعلیق فوق حرفه ای FOX Suspention را به قیمت ۱۲٫۵۰۰ دلار سفارش دهید. سفارش تریم تمام چرم داخلی در تانک X، حداقل ۵٫۵۰۰ دلار هزینه دارد. آپشن های متفرقه دیگر مانند گرم کن و سردکن صندلی نیز با قیمت های مصوب قابل فارش هستند. اما اگر می خواهید تانک X شما تا حد ممکن به ۴۰۰٫۰۰۰ دلار نزدیک شود، سیستم صوتی پیشرفته Focal Sound به مبلغ ۱۲٫۵۰۰ دلار نیز در فهرست سفارش های شماست. دوربین های دید کناری ۸۵۰ دلاری، پکیج باتری های دوتایی ۲٫۵۰۰ دلاری و باک سوخت کمکی ۷٫۵۰۰ دلاری را هم از یاد نبرید!
رضوانی اعلام کرده که ممکن است تانک استاندارد را در سال ۲۰۲۰ با پیشرانه ۴ سیلندر ۲٫۰ لیتری ۲۸۵ اسب بخاری نیز عرضه کند. اما رضوانی در ادامه اضافه می کند این تیپ تنها برای صادرات تانک به خارج از خاک آمریکا، درنظر گرفته شده است. سبد پیشرانه های تانک، روز به روز در حال تکامل است، به گونه ای که یک موتور ۶ سیلندر تنفس طبیعی ۳٫۶ لیتری ۲۸۵ اسب بخاری، ۶٫۴ لیتری ۸ سیلندر ۵۰۰ اسب بخاری و ۳٫۰ لیتری ۶ سیلندر توربو دیزل ۲۸۵ اسب بخاری هم به زودی به فهرست انتخاب های تانک می پیوندند.
رضوانی تانک X معرفی شد
مهم ترین تغییر ظاهری رضوانی تانک X را می توان فرم جدید چراغ های جلو دانست. همچنین دستگیره دار شدن درهای عقب از آیتم های جدید طراحی بیرونی این خودرو است. این شاسی بلند آفرودر آمریکایی به سیستم محافظت در برابر پالس های الکترومغناطیسی (EMP) مجهز شده است که به تنهایی، ۲٫۵۰۰ دلار به قیمت کل خودرو می افزاید. این به آن معناست که تانک X حتا برای جنگ های هسته ای آینده هم آماده است! رضوانی از هفته های آینده، تحویل مدل های ۲۰۲۰ تانک را به ترتیب اولویت خرید مشتریان، آغاز خواهد کرد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

سپهر عظیمی
پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.