درخواست مشتریان از هیوندای برای تولید پالیسید N

هیوندای پالیسید N

همین چند هفته پیش بود که «هیوندای» تصویری گرافیکی از نسخه N لاین شاسی بلند فول سایز خود، «پالیسید»، را منتشر کرد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

البته این کار هیوندای، چیزی بیش از دروغ آوریل (همان دروغ سیزده) نبود! پس از لو رفتن ماجرا، امید بسیاری از افرادی که با مشاهده آن عکس ذوق زده شده بودند ناامید شد. گویی شوخی هیوندای بیش تر از آن چیزی که خود طراحان این کمپانی فکرش را می کردند به مذاق مردم خوش آمده بود! اما نکته جالب این جاست که اکنون گروهی از طرف داران خودروساز کره ای، دادخواستی تنظیم کرده اند که در آن از هیوندای می خواهند پالیسید N را رسماً روی خط تولید ببرد! تا لحظه نگارش این خبر هم نزدیک به ۸۰ درصد از امضاهای مورد نیاز جمع آوری شده اند!

طومار دادخواست برای تقاضای تولید پالیسید N از سوی هیوندای به این شکل آغاز شده است:

«در جهان امروز، بسیاری از خودروها شبیه به یکدیگر هستند. نوک مدادی، مشکی، سفید، نقره ای و اگر خوش شانس باشید، قرمز! با این شرایط، از هر گونه تغییر و تنوعی استقبال می شود.»

هیوندای پالیسید N

در این دادخواست به این نکته اشاره شده است که در صورت تولید پالیسید N نه تنها مصرف کنندگان و مشتری ها، بلکه رسانه ها و مطبوعات نیز از ورود آن به دنیای خودرو بسیار استقبال می کنند. دادخواست تقاضا از هیوندای با این فراخوان به پایان می رسد: «تغییر از خود شما شروع می شود!»

هیوندای پالیسید N فعلاً فقط در حد یک شوخی است، اما قطعاً، در صورت تولید، یکی از جذاب ترین شاسی بلندهای پرفورمنس بالای بازار خواهد بود. رنگ آبی خیره کننده بدنه این SUV همان رنگ پرفورمنس خودروهای سری N هیوندای است که امروز شهرت خوبی پیدا کرده اند. به خصوص زمانی که با تزیینات مشکی و قرمز در جای جای بدنه همراه می شود. از روی تصاویر گرافیکی به نظر می رسد پالیسید N ارتفاع کم تری از سطح زمین گرفته است. زه های پلاستیکی گلگیرها هم به زیبایی بدنه خودرو افزوده اند. در نمای عقب شاهد نصب اسپویلر بزرگ تری هستیم که یک چراغ خطر مثلثی را هم در بر می گیرد. حرف N کوچک در گوشه درِ صندوق و سراگزوزهای دوبل چهارگانه هم تکمیل کننده ظاهر دلربای این شاسی بلند اسپرت هستند.

هیوندای پالیسید N

تا اطلاع ثانوی و بدون در نظر گرفتن طومار دادخواست، همچنان پالیسید N یک طرح خیالی باقی می ماند. این حرکت طرف داران هیوندای را می توان به کمپین هواداران تویوتا برای آوردن یاریس GR به آمریکا تشبیه کرد. با این تفاوت که یاریس GR خودرویی حقیقی است و وجود خارجی دارد! هیوندای سال گذشته اعلام کرد خودروهای پرفورمنس بالا با نشان N، سبد کاملی از SUVها و الکتریکی ها را هم شامل می شوند. حال به نظرتان چه اتفاقی می افتد؟ آیا دادخواست طرف داران هیوندای جواب می دهد؟

سپهر عظیمی
پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.