خط تولید JMC S350 افتتاح شد

JMC S350 ریگان خودرو

در حاشیه بازدید استاندار کرمان از کارخانه «ریگان خودرو»، خط تولید شاسی بلند «JMC S350» افتتاح شد. پیش از این تولید جی ام سی S350 به صورت آزمایشی در ریگان خودرو صورت می گرفت.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری «اسب بخار» به نقل از ایرنا، علی زینی‌وند روز جمعه در حاشیه بازدید از شرکت خودروسازی ریگان خودرو بم در جمع رسانه‌ها افزود: علاوه بر قول مساعد وزیر صمت برای پیگیری و رفع مشکلات خودروسازان ارگ جدید بم، استانداری کرمان نیز چالش‌های این صنعت را پیگیری می‌کند.

وی با بیان اینکه مجموعه کارخانجات خودرو در ارگ جدید بم رونق خوبی دارد اظهار داشت: ظرفیت‌های این منطقه به‌گونه ای است که به سالن و تجهیزات جدیدی نیاز ندارند و تنها با تغییر تکنولوژی می‌توانند تولید را افزایش دهند و حجم گسترده‌ای از نیروی متخصص را ارتقا دهند.

استاندار کرمان گفت: شرکت ریگان خودرو یکی از کارخانجات خوب با دانش فنی پیشرفته در حوزه تولید اتوبوس درون شهری محسوب می‌شود و اقدامات خوبی در رفع نیاز کشور در این حوزه انجام داده و ظرفیت خوبی نیز تاکنون ایجاد شده است.

وی بیان داشت: ریگان خودرو در حوزه تولید سواری نیز امروز یک دستگاه خودرو رونمایی کرد که خط تولید آن آغاز شده و از ۲ دیفرانسیل با تجهیزات خوب از نوع پیشرفته محسوب می‌شود.

زینی‌وند افزود: خودرو جدید ریگان خودرو محصولی مناسب که مورد اقبال عمومی قرار می‌گیرد و امیدواریم توسعه بیشتری یابد و استانداری کرمان نیز با حمایت‌های خود در کنار خودروسازان قرار دارد.

استاندارکرمان همچنین از مرکز جامع توانبخشی هلال احمر و نمایشگاه عکس زلزله بم که بمناسبت سالگرد جانباختگان این زلزله هولناک برپاشده بازدید کرد.  زینی وند در این بازدید با اشاره به نقش هلال احمر در مدیریت بحران، راه اندازی موزه هلال احمر را گامی در راستای مستند سازی و انتقال تجربیات ارزیابی کرد. استاندارکرمان به اتفاق مشاور اقتصادی و مدیرکل دفتر استاندار، فرمانداربم، اعضای شورای شهر بروات، با حضور در بهشت زهرا و گلزار شهدای “بروات” با اهدای شاخه گل و قرائت فاتحه یاد و خاطره جانباختگان زلزله پنجم دی ماه ۸۲  را گرامی داشت و با آرمانهای شهیدان، تجدید میثاق کرد.

ریگان خودرو و JMC S350

شرکت ریگان خودرو چند وقتی بود که تولید آزمایشی JMC S350 را انجام می داد. اما بالاخره در ۵ دی ۱۳۹۹ تولید رسمی این شاسی بلند دو دیفرانسیل در کارخانه شهر بم این خودروساز آغاز شد. در حال حاضر ریگان خودرو تعهدات معوق به نسبت زیادی را برای «کوپا T210» تجربه می کند و در ماه های گذشته شاهد بوده ایم که این خودروساز با اعتراض مشتریانش مواجه بوده است. در پی اعتراض های مسالمت آمیز مشتریان کوپا T210 به خاطر تاخیر در تحویل خودروهایشان، مدیران این شرکت اعلام کرده اند که بزودی فرایند تحویل خودروها به مشتریان آغاز خواهد شد. پیگیری های خبرنگار «اسب بخار» نشان می دهد که ریگان خودرو می خواهد تا تعهدات مربوط به سال ۱۳۹۷ کوپا T210 را تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۰ تحویل بدهد. همچنین بحث طرح تبدیل کوپا T210 با «لئوپارد CS10» نیز در رسانه های کشور مطرح شده و هنوز ریگان خودرو به صورت رسمی صحبتی در مورد این موضوع نکرده است. با این حال برخی منابع خبری می گویند که ریگان خودرو برنامه دارد تا JMC S350 دو دیفرانسیل و فول آپشن را یک میلیارد و ۶۸۰ میلیون تومان قیمت گذاری کند. البته که این قیمت هنوز به صورت قطعی و رسمی اعلام نشده و احتمال دارد تا این خودروساز فرایند قیمت گذاری متفاوتی را برای جی ام سی S350 در دستور کار داشته باشد.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.