حضور دوج وایپر در تیزر تبلیغاتی جدید آلفارومئو + ویدیو

دوج وایپر در تیزر آلفارومئو

همچنان «کیمی ریکونه» (Kimi Raikkonen)، به عنوان سخنگوی «آلفارومئو» در اروپا، به کار خودش ادامه می دهد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

او در جدیدترین کار تبلیغاتی خود، تیزری از شاسی بلند «استلویو کوادری فوگلیو» ساخته است که به شکل عجیب و نامربوطی، این خودرو را در کنار نسل قدیم «دوج وایپر» قرار می دهد! در این تیزر، این دو اتومبیل پرفورمنس بالا در جریان یک مسابقه درگ ناشیانه به رقابت با یکدیگر می پردازند. اما نکته جالب زمانی است که نتیجه مسابقه، برخلاف رویه ای که انتظارش را داشتیم، رقم می خورد!

تیزر با نمایش استلویو آغاز می شود که این شاسی بلند را در حال گشت زنی در یک جاده ساحلی نشان می دهد. در این قسمت از تیزر بر روی برخی ویژگی های استلویو، همچون سیستم تعلیق نیمه هوشمند فعال (Active Suspention) و صفحه نمایشگر ۸٫۸ اینچی، تمرکز می شود. سپس با گذشت اندکی زمان، می بینیم که یک اتومبیل اسپرت مشکی رنگ در پشت سر اولین شاسی بلند آلفا ظاهر می گردد. دقیق تر که نگاه می کنیم، درمی یابیم همان کوپه اسپرت آمریکایی ها، دوج وایپر، است.

شاید جالب باشد که در این تیزر به سراغ وایپر مدل ۲۰۰۰ رفته اند. در واقع، سازندگان کلیپ برای رعایت مسائل حقوقی، لوگوی دوج را از روی کاپوت وایپر حذف کرده اند. اما ظاهر این نسل از وایپر آن قدر منحصر به فرد و ماندگار است که با حذف لوگو هم نمی توان نام و نشان آن را پنهان کرد. همچنین نباید فراموش کرد که هم آلفارومئو و هم دوج، هر دو از زیرمجموعه های گروه «فیات – کرایسلر» (FCA) هستند. بنابراین نگرانی خاصی بابت تبلیغ و ترویج محصول کمپانی دوج از سوی آلفا وجود ندارد.

در ادامه می بینیم که راننده وایپر، بی معطلی و به سرعت، پا بر روی پدال گاز می گذارد و از صحنه دور می شود. اما Raikkonen تنها از پنجره استلویو نظاره گر ماجرا می ماند! غرور در چهره او موج می زند و از ترسیدن راننده وایپر، که فوراً از چراغ استارت مسابقه گریخته است، راضی به نظر می رسد! لازم به ذکر است که استلویو به تازگی با تغییرات و به روز رسانی هایی همراه شده است. آلفا با استفاده از یک پردازنده سریع تر، سیستم اطلاع رسانی و سرگرمی خودرو را ارتقا داده است. پکیج دستیار راننده نیز به استلویو اضافه شده که رادار حرکت بین خطوط و کروزکنترل تطبیقی را شامل می شود. همچنین اکنون می توان استلویو را در رنگ های جدیدی سفارش داد. اما در قوای محرک خودرو تفاوتی به چشم نمی خورد. آلفارومئو استلویو کوادری فوگلیو، همچنان با همان پیشرانه ۵۰۵ اسب بخاری عرضه می گردد.

سپهر عظیمی
پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.