جک Jiayue X8 ، انتشار پیش نمایشی از کراس اوور جدید جک

جک Jiayue X8

به تازگی، کمپانی «جک» الگوهای طراحی جدیدترین کراس اوور خود را، با نام “جک Jiayue X8″، منتشر کرده است که از نظر طراحی ادامه دهنده سبک جدید طراحی های این کمپانی است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

این کراس اوور بزرگ جدیدترین محصول جک از سری محصولات X این کمپانی است. پیش تر این کمپانی مدل جذاب Jiayue X7 را معرفی کرده بود و تصاویری جاسوسی از مدل Jiayue X4 هم در فضای مجازی منتشر شده بود و حالا نوبت به آن رسیده بزرگ ترین محصول از سری X جک پا به بازار بگذارد. طراحی این خودرو دقیقاً از الگوی جک X7 پیروی می کند. جلوپنجره به صورت دو شیب عمیق طراحی شده است. تلفیق گلگیرها و سپر، طرح برجسته ای را به خودرو داده و یکپارچکی قطعات در نمای جلو از خصوصیات بارز طراحی این خودروست. چراغ جلو به صورت باریک و شبیه به هیوندای کونا شده با این تفاوت که از وسط، چراغ کمی ضخیم تر می شود و چراغ های روز به صورت باریک در بالای آن محدوده قرار می گیرند. دو خط روی کاپوت با منحنی روی سپر به هم می رسند و در بالای آن منحنی نشان بزرگ جک را بالای جلوپنجره می بینیم.

مدیران 777 مدیران 777

در نمای کناری جک Jiayue X8، دو خط در بالا و پایین درها تا گلگیر عقب به صورت صاف کشیده شده اند. خط بالایی روی درها و گلگیر عقب به چراغ عقب ختم می شود و برجستگی این خط در نمای کناری این خودرو هویت اسپرت تری را به جک X8 داده است. همچنین رینگ های آلومینیومی تراش خورده دورنگ، زیبایی خاصی را به طراحی خودرو اضافه کرده است. نسبت به آن چه در طراحی X7 دیده بودیم، جک X8 خطوط برجسته تری را در کناره ها دارد و این یعنی نه تنها این مدل از X7 بزرگ تر است، بلکه با برجستگی ها این اندازه بزرگ بیش تر به نظر می آید.

جک Jiayue X8

در عقب خودرو چراغ ها به صورت برجسته طراحی شده اند و مثل بسیاری از خودروهای جدید چینی، چراغ های عقب با خطی قرمز و نسبتاً ضخیم به هم متصل هستند و نشان جک در وسط و روی این خط قرار گرفته است. خروجی های اگزوز در این خودرو به صورت مربعی و در دو طرف جای گرفته اند و سادگی خطوط را به جز طراحی چراغ ها می توان در عقب خودرو هم دید. در کل، طراحی بدنه بسیار شبیه به مدل X7 است و انگار با همان خودرو در ابعاد بزرگ تر رو به رو هستیم. البته در نظر داشته باشید این پیش نمایش ها معمولاً با بزرگ نمایی در ابعاد همراه هستند و برای بررسی بهتر طراحی باید منتظر تصاویر رسمی از خودروی تولیدی باشیم. هنوز اطلاعاتی در مورد طراحی داخلی این خودرو منتشر نشده است، اما انتظار می رود، مثل جک X7، در کامل ترین نسخه امکانات و آپشن های زیر را داشته باشیم:

ترمز پارک برقی
شش کیسه هوای ده نقطه ای
سیستم کنترل پایداری
دوربین ۳۶۰ درجه
تنظیم حالت رانندگی
استارت دکمه ای
تریم داخلی چرم
فرمان کمکی برقی
سنسور نور و باران
کروزکنترل هوشمند
سقف پانارومیک
تهویه اتوماتیک
گرم کن صندلی های جلو
و…
جک Jiayue X8

براساس اطلاعات رسمی، تمرکز کمپانی بر روی تولید نسخه ۶ صندلی است اما احتمالاً نسخه های ۵ و ۷ نفره از این خودرو نیز قابل سفارش خواهد بود. انتظار می رود این خودرو در نیمه دوم امسال به بازار چین ورود کند و باید دید سری محصولات جدید جک چه میزان موفقیت را در بازار خواهند داشت. کمپانی جک امسال از سبک جدید طراحی خود پرده برداشته و به عقیده کارشناسان مدل های معرفی شده از این نشان بیش تر از مدل های قبلی مورد استقبال قرار می گیرند. فروش جک در سری S و J در ایران همچنان ادامه دارد و به نظر نمی رسد به زودی محصولات سری A و X این کمپانی را، که بسیار جذاب تر هستند، در ایران ببینیم.

محمدرضا پاداش
پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.