تصاویر هاوال M6 منتشر شد

تصاویر هاوال M6 منتشر شد

در روزهای اخیر تصاویری در رسانه های چینی منتشر شد. گویا این تصاویر مربوط به نسل جدید «هاوال M6» است که تغییرات زیادی را پذیرفته است.

مدیران 777 مدیران 777

طراحی هاوال M6 جدید، سبک جدید طراحی های این نشان را دنبال می کند. یعنی همان سبک طراحی که در مدل H6 هم دیده می شد. تغییرات نسبت به نسل قدیم M6 بسیار گسترده است. ورودی های هوا در کناره ها بزرگ تر شده و طرح جلوپنجره تغییر داشته است. در قسمت پایینی جلوپنجره تا پایین چراغ ها یک نوار کرومی دیده می شود. چراغ های جلو کمی باریک تر از نسل قدیم شده است. در مجموع، طراحی جلوی این خودرو نسبت به نسل قبل، اسپرت تر و زیباتر شده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

در عقب هاوال M6 جدید سبک جدید چراغ های به هم پیوسته و جدید گریت وال را داریم که این نوع طراحی، حس پهن تر و پایدارتر بودن خودرو را به بیننده القا می کند. لوگوی هاوال این بار زیر سطح چراغ ها آمده که حالا فونت بزرگ تری دارد. در قسمت پایین سپر عقب باز هم نوار پهن کرومی را داریم که به صورت موازی، سبک طراحی چراغ ها را دنبال می کند. همچنین اگزوزها در این خودرو به صورت پنهان طراحی شده اند.

تصاویر هاوال M6 منتشر شد

نسل جدید هاوال M6 با ۴۶۶۴ میلی متر طول،۱۸۳۰ میلی متر عرض و ۱۷۲۹ میلی متر ارتفاع در رده کراس اوورهای متوسط قرار می گیرد و فاصله محوری در این خودرو ۲۶۸۰ میلی متر است. نسل جدید هاوال M6 به پیشرانه ۱٫۵ لیتری توربو مجهز است که نهایت قدرت ۱۵۰ اسب بخار را ارائه می دهد.

حتماً بخوانید : گریت وال از نسل جدید هاوال H6 پرده برداشت

در رسانه های چینی از نسل پیشین هاوال M6 به عنوان یکی از بهترین خودروهای این کلاس با توجه به قیمت و امکانات یاد می شود. با توجه به تغییرات ایجادشده در نسل جدید M6، به نظر می رسد گریت وال به موفقیت خود در فروش M6 ادامه دهد.

«گریت وال» در تولیدات خود سری های مختلف پیکاپ، شاسی بلندهای هاوال و برند لوکس “WEY” را دارد. همچنین مدل های الکتریکی “ORA” زیرمجموعه گریت وال هستند. مهم ترین نشان تولیدی گریت وال، هاوال است که با سری های F،M  و H در بازار عرضه می شود. مدل های سری H هاوال پا به بازار ایران هم گذاشتند. «گروه بهمن» هاوال H2 را به صورت محدود مونتاژ کرد و هاوال H9 هم به صورت وارداتی و در تعداد بسیار اندک به ایران آمد، اما به دلیل تحریم ها شرایط برای ادامه حضور این برند در ایران تغییر کرد و هاوال از ایران رفت.

تصاویر هاوال M6 منتشر شد

محمدرضا پاداش

پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.