تحویل خودروهای بی وای دی با قیمت قدیم


شرکت خودروسازی کارمانیا از ابتدای اسفند ماه جاری، سرعت تولید بی وای دی S6 را افزایش داده تا به بخش عمده ی تعهدات عقب مانده ی خود در سال ۱۳۹۷ را پاسخ دهد.

مدیران 777 مدیران 777

حال شاهد آن هستیم که کارمانیا هم مانند برخی شرکت های خودروسازی دیگر تحویل محصولاتش را در روزهای پایانی سال با سرعت بیشتری انجام می داد و هر روز تعداد قابل توجهی از بی وای دی S6 در نمایندگی های این شرکت تخلیه می شوند. بر اساس اطلاعات به دست آمده، با توجه به قطعی بودن قراردادهای مشتریان بی وای دی S6، خودروهای این افراد با همان قیمت درج شده در قرارداد تحویل داده می شود و هیچ گونه افزایش قیمتی طبق قانون برایشان در نظر گرفته نشده است.
بر اساس روند تحویل بی وای دی S6 به دست مشتریان، به احتمال سال در ایام نوروز ۱۳۹۸، بیش از ۴ هزار دستگاه از این کراس اوور چینی در جاده های کشور تردد خواهد داشت. مدیران کارمانیا چندی پیش اعلام کرد که با وجود تحریم های خارجی و عقب افتادن برنامه ی تولید بی وای دی S7، برنامه دارند تا این خودروی جدید را در نیمه ی اول سال آینده وارد خط تولید خود کنند و بتوانند به تعهدات عقب افتاده ی این بخش هم پاسخ دهند.
بر اساس آمار و اطلاعات، تمام خودروسازان کشور از برنامه ی فروش خود ۲ تا یک سال عقب مانده اند و تنها دلیل آن، مشکلات ارزی و عدم امکان جابجایی وجوه برای خرید قطعات خودروها است.


بی وای دی S6 اولین خودروی تولیدی و مونتاژی این نشان چینی به حساب می آید که در سال ۱۳۹۵ با شراکت خودروسازی کارمانیا در منطقه ی اقتصادی بم به خط تولید پیوست. این خودرو به عنوان بزرگترین کراس اوور بازار ایران شناخته می شود که به پیشرانه ی ۲٫۴ لیتری ۱۶۰ اسب بخار و ۲۲۹ نیوتن متر مجهز است و توان آن از طریق یک جعبه دنده ی ۶ سرعته ی اتوماتیک دو کلاچه ی تَر به چرخ های جلو منتقل می شود.
دوربین عقب، سنسور پارک جلو و عقب، دوربین زیر آینه ی شاگرد، سانروف، تریم داخلی چرم مصنوعی، صندلی راننده برقی، ۶ کیسه هوای ۱۰ نقطه ای، استارت دکمه ای، آینه های تاشو برقی، آینه حساس به نور، سنسور نور، استارت دکمه ای، کروز کنترل، قطب نما دیجیتال، سیستم تهویه دوگانه، مانیتور، صندلی های عقب چهار حالته ی دستی، چراغ روشنایی روز و… از جمله امکانات بی وای دی S6 به حساب می آید.
در شرایط فعلی بازار خودرو، بی وای دی S6 قیمت کارخانه ای ۱۳۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان را دارد و در بازار آزاد، دلالان قیمتی فراتر از ۲۳۰ میلیون تومان را برای آن تعیین کرده اند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.