تحویل ام جی ۳۶۰ها شروع شد

ام جی 360 توربو

روز گذشته یک شناسه تلگرامی برای خبرنگار پایگاه خبری «اسب بخار»، تصاویری از مراحل بارگیری و ارسال ام جی های ۳۶۰ را ارسال نمود و عنوان کرد که مشتریان نگران نباشند و فرایند تحویل خودروها در دست انجام است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

در روزهای گذشته شرکت «آذویکو» به مشتریان خود اعلام کرد که بر اساس اولویت امکان تحویل حدود ۷۵۰ دستگاه ام جی ۳۶۰ فراهم شده و با نظارت مستقیم تعزیرات، این خودروها را به حواله داران تحویل می دهد. اما با اعلام عمومی این خبر در رسانه ها، مشتریان این شرکت به پایگاه های خبری مختلف پیام ارسال کردند و اعلام نمودند که این شرکت برای تحویل ام جی ۳۶۰ توربو، خواستار پرداخت ۴۰ میلیون تومان دیگر هم شده است. این در حالی است که قرارداد مشتریان آذویکو به صورت قطعی منعقد شده بوده و آن ها نیز مبلغ کامل خودرو را در این مدت به حساب شرکت واریز کرده بودند. حال به گفته مشتریان منتظر ام جی ۳۶۰ توربو، در صورتی می توانند به خودروهای خود برسند که مبلغ ۴۰ میلیون تومان دیگر را به حساب شرکت واریز کنند و در غیر این صورت، می توانند نسبت به دریافت ودیعه خود و انصراف اقدام نمایند!

درخواست وجه ۴۰ میلیون تومانی با وجود قرارداد قطعی با مشتریان، مسئله ای است که تا به امروز مدیران شرکت آذویکو توضیحی را درباره آن ارائه نداده اند و از سویی تعزیرات هم اقدامات این شرکت را قانونی می داند. برای همین شاهد هستیم که در شرایط فعلی، امکان اعتراض مشتریان ام جی ۳۶۰ سختتر از گذشته شده است و به صورت واضح نمی دانند که باید گلایه خود را به کدام نهاد نظارتی اعلام کنند؟!

با این وجود روز گذشته یک شناسه تلگرامی تصاویری از بارگیری ام جی ۳۶۰های تازه تولید را برای خبرنگار اسب بخار ارسال کرد و عنوان نمود که مشتریان نگران تحویل خودروهایشان نباشند و ام جی های ۳۶۰ توربو به انبار مرکزی جاده مخصوص تهران رسیده است. لذا با توجه به مستندات ارسال شده، این خبر نیز از جانب پایگاه خبری اسب بخار به مشتریان منتظر ام جی ۳۶۰ اعلام می شود. اما نکته قابل توجه اینجاست که بارگیری این خودروها، خبر از پرداخت مبلغ ۴۰ میلیون تومانی اضافه از جانب برخی حواله داران را به ما می دهد و گویا هم بستگی کافی میان مشتریان معترض به عملکرد شرکت آذویکو وجود ندارد. با این حال امیدوار هستیم که در روزهای جاری مدیران شرکت آذویکو، توضیحات مفیدی را در خصوص درخواست وجه اضافه به مشتریان و رسانه ها بدهند و با این اقدام، سوء تفاهم ها را از بین ببرند.

پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.