بی وای دی «هان» در حال تست فنی دیده شد + تصاویر

بی وای دی هان
کمپانی بی وای دی چین، به تازگی تست های یک سدان نیمه لوکس متوسط را آغاز کرده و گویا قرار است، خودرویی با ابعاد بزرگتر از Qin Pro به جمع محصولات این خودروساز اضافه شود.

مدیران 777 مدیران 777

رسانه های چینی عنوان می کنند که خودروی در حال تست، بی وای دی «هان» است و بزودی رونمایی آن در یکی از نمایشگاه های چین انجام می شود. «هان» نامی است که کمپانی بی وای دی در سال ۲۰۱۵ برای یکی از پروژه های سدان خود انتخاب کرد و مانند نام های تانگ، چین، یوان و…، اسم یکی از خاندان های بزرگ چینی برای این محصول بی وای دی در نظر گرفته شده است.
در سال جاری میلادی، بی وای دی خودرویی مفهومی به نام e-SEED را معرفی کرد و حال کارشناسان صنعت خودرو معتقد هستند که پروژه هان ۲۰۱۵ با خودروی مفهومی جدید بی وای دی ترکیب شده و محصول استتار شده در حال تست نیز، حاصل این اتفاق است.


بر اساس اطلاعاتی که در سال ۲۰۱۵ و ۲۰۱۹ برای پروژه های هان و e-SEED اعلام شده است، این سدان جدید نیمه لوکس بی وای دی به پیشرانه دو لیتری توربو و دو پیشرانه الکتریکی مجهز است و با ۴۷۶ اسب بخار، شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را در ۲٫۹ ثانیه ثبت می نماید. بی وای دی هان مانند سایر خودروهای هیبریدی بی وای دی قدرت را به چهار چرخ خودرو منتقل می کند و یک جعبه دنده ۶ سرعته دو کلاچه برای پیشرانه بنزینی در نظر گرفته است. با توجه به منابع خبری، فاصله محوری ۲۹۴۰ میلی متری هان خبر از این می دهد که قطعا بی وای دی این خودرو را به محصولی لوکس تبدیل می کند و با ویژگی هایی جدید به دست مشتریانش می رساند. رانندگی خودکار و قابلیت پیمایش بیش از ۱۰۰ کیلومتر با توان الکتریکی، از قابلیت های احتمالی بی وای دی هان در سال ۲۰۲۰ است.
BYD کارخانه خود در آمریکا را توسعه می دهد

پایگاه خبری اسب بخار
منبع: Auto Home

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.