بوگاتی شیرون هرمس به کلکسیون میلیاردر ایرانی اضافه شد

بوگاتی شیرون هرمس
شرکت «بوگاتی» به تازگی با همکاری «هرمس» تک نمونه منحصر به فردی را برای «مانی خوشبین»، میلیاردر ایرانی – آمریکایی، تولید کرده است.
زمزمه های تولید این خودروی خاص از سال ۲۰۱۶ آغاز شد و پس از ایده پردازی های فراوان، مانی خوشبین رنگ سفید را برای شیرون هرمس درنظر گرفت. رنگ سفید تنها ویژگی خاص این خودرو نیست، جلوپنجره شیرون هرمس با الگوی مخصوصی طراحی شده است.
بوگاتی شیرون هرمس
قسمت زیرین باله عقب با طراحی نشان اسب طراحی شده و قسمت زیرین سپر با رنگ تیره رنگ آمیزی شده است. بوگاتی و هرمس در طراحی کابین خودرو نیز باهم همکاری کردند. در قسمت داخلی از چرم مخصوص و الگوی اسب روی پنل های در استفاده شده است. نشان مخصوصی با عنوان “Dressed by Hermès” نیز در کابین حک شده تا بیانگر خاص بودن تک نمونه شیرون هرمسِ مانی خوشبین باشد.
بوگاتی شیرون هرمس
در عکس های منتشرشده از سوی بوگاتی سپر عقب آمریکایی با ضربه گیرهای مخصوص قابل مشاهده است، اما مانی خوشبین اعلام کرده بلافاصله پس از تحویل شیرون هرمس این سپر را تعویض خواهد کرد. این اولین ابرخودروی هرمسِ مانی خوشبین نیست. پیش از این، خوشبین شرکت «پاگانی» و هرمس را متقاعد کرده بود تا در تولید نمونه ای مخصوص از ابرخودروی هوآیرا با یکدیگر همکاری کنند.
بوگاتی شیرون هرمس
افزون بر این، هرمس و «مک لارن» نیز برای ساخت نمونه ای خاص از اسپیدتیل برای میلیارد ایرانی همکاری خواهند کرد. پیشرانه ۸ لیتری ۱۶ سیلندر این خودرو با ۴ توربوشارژ، ۱۴۷۹ اسب بخار قدرت تولید می کند و انتقال قدرت به وسیله جعبه دنده ۷ دنده اتوماتیک انجام می گیرد.
بوگاتی شیرون هرمس
ارشیا شیخ الاسلامی
پایگاه خبری اسب بخار
منبع: Carscoops

مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.